سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساکدستی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی | هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

امروزه این مسئله، معرف حضور همه است که سازگاری با محیط زیست ، تبدیل به یک مسئله مهم جهانی و پر اهمیت شده است. محصولاتی که با محیط سازگاری دارند و از پارچه های سوزنی بدون بافت تهیه می شوند و در اولویت آن ها ساکدستی های تبلیغاتی پارچه ای بدون بافت است که نسبت به رقیبان خود ، یعنی کیسه های پلاستیکی و کاغذی بیشتر مورد اهمیت و دوستدار محیط زیست قرار گرفته اند. لذا با توجه به وضعیت کنونی اقتصاد مملکتمان ، ساک دستی های پارچه ای سوزنی از لحاظ هزینه فردی و اجتماعی برای تبلیغات به صرفه تر از دو رقیب دیگر می باشند.

شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت این افتخار را دارد محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار دهد … چاپ ساکدستی در این مجموعه در کارگاه های اختصاصی و با ماشین آلات به روز و دستگاه های تمام اتوماتیک انجام میشود … برای چاپ و طراحی صفر تا صد انواع ساک دستی تبلیغاتی در سایز ها و رنگ های مختلف با ما همراه باشید.

ساک دستی تبلیغاتی | ساک دستی سوزنی | ساک دستی پارچه ای | قیمت، طراحی و چاپ ساک دستی

هدایای تبلیغاتی بهارگیفت تولید کننده انواع ساک دستی پارچه ای ، ساک دستی متقال، ساک دستی واتر ، ساک دستی سوزنی ، ساک دستی اسپان باند

با چاپ اختصاصی در کوتاه ترین زمان ممکن (24 ساعته) با ما همراه باشید.

ساک دستی تبلیغاتی

 

ساکدستی تبلیغاتی ، یکی از روش های متداول برای تبلیغات و ارائه محصولات و کالاهای شما به مشتریان خود در نظر گرفته شده است. این محصول یکی از مصرفی ترین هدایای تبلیغاتی است . ساکدستی تبلیغاتی دارای جنس های متفاوتی شامل ساکدستی پارچه ای، ساک دستی سوزنی ، ساک دستی واتر، ساک دستی کتان، ساک دستی برزنتی و شوزبگ میباشد.

ساکدستی تبلیغاتی ، محصولی تبلیغاتی مناسب برای همه کسب و کارها

در ابتدا این نکته را متذکر شویم که تمام کسب و کار ها چه از یک فروشگاه کوچک گرفته تا تمام سازمان های بزرگ ، نیاز مبرم به این محصول دارند، کسب و کار های خیلی بزرگ نظیر سازمان های دولتی و ارگان های حکومتی ، برای مشهود کردن نام و نشان خود با ارایه بسته های معیشتی برای مردم یا موسسات خیریه ها ، کالاها را در داخل این ساکدستی ها گذاشته و تبلیغات خود را به گوش مردم میرسانند یا مجموعه کوچکی که محصولی را تولید و ارایه میدهند، با چاپ ساکدستی تبلیغاتی، محصول خود را داخل آن گذاشته و مشتریان با حمل آن ساکدستی در مکان های مختلف ، نام و نشان آن مجموعه را در معرض دید عموم قرار میدهند.

به طور کلی ، یک بازاریابی عالی و مطلوب ، چیزی است که هیچ وقت نقطه انتها ندارد و نمیشه گفت که این کار را کردیم کسب و کار ما به نقطه اوج خواهد رسید و همیشه در همان نقطه خواهد ماند. بازاریابی و تبلیغات یک عنصر حیات بخشی هست که باعث رونق کسب و کار و پیشرفت مجموعه، چه کوچک چه بزرگ است. البته باید بگوییم که این کار به طرق مختلف انجام میشود از تبلیغات در تلویزیون و شبکه های مجازی و اینترنت گرفته تا چاپ تراکت و بنر و بیلبورد و ارایه هدایای تبلیغاتی. ولی تنها تبلیغاتی که در دست افراد میماند و از آن به مدت کوتاه یا طولانی استفاده میکند و فقط مختص آن میشود ، تبلیغات با ارائه هدایای تبلیغاتی میباشد که این را مشتریان نیز خیلی میپسندند

 

 دلیل استفاده از ساک دستی پارچه ای به جای کیسه های نایلونی

3. مفید و کاربردی بودن ساک دستی پارچه ای :

یکی از دلایلی که ساک دستی پارچه ای را به بگ های پلاستیکی ترجیح میدهیم ، مقایسه فواید ساک دستی پارچه در مقابل مضرات کیسه های نایلونی میباشد. کیسه های نایلونی از ماده شیمیایی به نام پلی اتیلن ساخته شده است که ضرر های زیادی برای سلامتی دارد.

2. قابلیت شست و شو :

همه ساکدستی های پارچه ای ( برزنتی، سوزنی، واتر، کتان و … ) قابل شست و شو با دست یا ماشین لباسشویی میباشند به همین دلیل باعث محبوبیت آن ها در میان مشتریان شده است و باعث میشود که بسیاری از کسب و کار ها این محصول را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی برگزینند.

3. قیمت مناسب :

اگر شما به دنبال یک بگ پارچه ای ارزان برای معرفی برند و محصول و لوگو خود هستید، پیشنهاد من به شما ساک دستی های پارچه ای هست . قیمت این ساک دستی ها به نسبت ارزان میباشد و شما میتوانید  این محصول را به هر تیراژ و با رنگ و طرح و جنس دلخواه خود انتخاب کنید.

4. قابلیت استفاده در طولانی مدت :

یکی از مزایای این ساک دستی ها در مقایسه با کیسه های نایلونی ، قابلیت استفاده مجدد در بلند مدت است زیرا این ساک دستی از مواد اولیه قابل شست و شو تهیه میشود و این قابلیت را دارند که بارها شسته و مورد استفاده قرار بگیرد.

مراحل تولید ساک دستی تبلیغاتی سوزنی

IFrame

 

 

تولید و فروش ساک دستی پارچه ای ، متقال ،واتر ، سوزنی ، اسپان باند در هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

 

ساک دستی

ساک دستی پارچه ای جهت آسان کردن حمل کالای خریداری شده برای مشتری استفاده میشود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد داشته باشید کالایی سنگین را حمل کنید و میدانید نمیتوانید از نایلون یا پاکت‌های کاغذی برای حمل آن استفاده کنید، در این مواقع تنها راه حل شما استفاده از ساک دستی سوزنی یا پارچه ای است. این ابزار بسیار مفید میتواند تا 10 کیلو را دارد.

ساک دستی دسته پانچی

ساک دستی دسته پانچی

چاپ دورنگ بر روی ساک دستی تبلیغاتی تولید شده در کارگاه های هدایای تبلیغاتی

IFrame

 

یکی از مزیت های دیگر این ساک دستی ها استفاده از آنها برای تبلیغات است. از آنجایی که این ساک دستی ها دارای مقاومت و ماندگاری زیادی است میتوان از آنها برای تبلیغات برند خودتان استفاده کنید. در این‌مقاله قصد داریم شما را با انواع ساک دستی های پارچه ای و مزایا و انواع چاپ روی آنها آشنا کنیم .

 

ساک دستی پارچه ای چیست و چه کاربردی دارد؟

تولید و فروش ساک دستی پارچه ای در هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

ساک دستی پارچه ای چیست و چه کاربردی دارد؟

 

IFrame

ساک دستی های مقوایی

ساکدستی در جنس های مختلف از قبیل ساک دستی کاغذی | ساک دستی مقوایی | ساک دستی پلاستیکی | ساک دستی پارچه ای تولید میشوند که ساک دستی های کاغذی با انواع گلاسه و مقوا های پشت طوسی یا کاغذ کرافت تولید میشوند. ساک دستی های مقوایی اغلب به همراه روکش سلفون تولید میشوند که استحکام بالایی دارند و شکیل تر هستند . شاید در ذهن مردم ، ساک دستی های تبلیغاتی مقوایی و از جنس کاغذ دوامشان کمتر باشد اما تجربه ثابت کرده که وقتی این ساکدستی ها روکش سلفونی روی آن کار میشوند؛ امکان حمل بار بیشتری را ایجاد میکنند و حتی میتوانند بار هایی حدود ده کیلوگرم را تحمل کنند. لازم به ذکر است که این نوع ساک دستی ها به عنوان یک کارکرد فانتزی مصرف میشوند و اصولا حمل بار سنگین برای استفاده از این ساک دستی ها توصیه نمیشود.

 

IFrame

ساک دستی پارچه ای آماده

 

ساک دستی پارچه ای چگونه تولید می شود ؟

ساکدستی های پارچه ای آماده بخاطر مقاوت بالایی که دارند در میان بازدید کنندگان نمایشگاه ها از جایگاه ویژه ای دارا میباشد. اگر شما به دنبال ساک دستی پارچه ای آماده قیمت مناسب هستید پیشنهاد ما به شما این است از ساک دستی سوزنی در تعداد تیراژ 1000 تا استفاده نمایید. اگر شما به عنوان شهروند مسئول ، حفاظت از محیط زیست برای شما مهم است و برای آن ارزش قائلید، بهترین هدیه تبلیغاتی که میتوانید در اختیار مشتریان خود قرار دهید ساک دستی پارچه ای است که با تهیه آن هدیه ای کاربردی و ماندگار به مخاطبان خود میدهید و قدمی کوچک اما با ارزش در جهت حفظ محیط زیست برمیدارید.

 

IFrame

 




چاپ روی کیف دستی

امتیازات و ویژگیهای چاپ سیلک اسکرین در ساک دستی پارچه ای

  • قابلیت چاپ بر روی سطوح ومواد مختلف با اشکال گوناگون مانند پارچه، لیوان، کیف ….
  • قابلیت انتقال میزان مرکب با ضخامتی بیش ازسایر روشهای چاپ ( به عنوان مثال ضخامت مرکب درافست برابربا 2 میکرون است یا در هلیو گراور برابر 7 ،اما درنازکترین لایه سیلک اسکرین برابر 8 میکرون است)
  • قابلیت چاپ روی سطوح با ابعاد گوناگون (عدم محدودیت در ابعاد)
  • استفاده از انواع مرکب ها وبخصوص مرکب هایی که حساسیت به نور ماوراء بنفش دارند.

 

پیش از چاپ در سیلک اسکرین

همانطور که گفته شد ویژگی بارز این چاپ استفاده از توری های ابریشمی ، پلی استری و یا نایلونی ، به عنوان فرم حامل اطلاعات ما می باشد. به این معنا که ابتدا اطلاعات از پردازنده بصورت یک طرح روی ورق های نایلونی یا کالک خروجی گرفته می شود و سپس با استفاده از روشهایی که در ذیل شرح داده می شود ، روی توری پردازش شده وسپس توری آماده شده را جهت انتقال مرکب استفاده می کنند. نکته مهم اینکه ؛ طرح بصورت خوانا روی طلق یا کالک منتقل شده و وقتی روی شابلون اثرگذاری می شود طرح ناخواناست، که با چاپ آن روی متریال مورد نظر طرح خوانا می شود.

 

چاپ ساک دستی های پارچه ای به روش سیلک اسکرین

همانطور که گفته شد ، انتقال اطلاعات در چاپ سیلک با انواع تخت روی تخت و…قابل انجام است. اما در انتها مهمترین مسئله انتقال اطلاعات از منافذ توری بر سطح چاپی براساس طرح مورد نظر است.در روش تخت روی تخت، شابلون طوری روی میز متصل می شود که سطح توری با سطح میزتماس داشته وقسمت خالی کلاف رو به بالاست. کلاف در انتها بوسیله لولاهایی به میز متصل می گردد ،بطوریکه از یک جهت متصل واز جهت دیگر قابل حرکت به سمت بالا وپایین است. سپس مرکب در قسمت پشتی کلاف روی توری ریخته می شود وانتقال آن ( حرکت دادن مرکب روی پشت توری) بوسیله تیغه ای معمولا پلاستیکی به نام راکل( اسکوییجی) وبصورت دستی انجام می پذیرد.به این صورت که با حرکت راکل و حرکت دادن مرکب روی سطح توری، مرکب از منافذی که بر اساس طرح باز هستندروی سطح چاپی منتقل شده وعمل چاپ انجام می شود.لازم به ذکراست این روش چاپ هم بصورت دستی قابل انجام است وهم دستگاه اتوماتیک آن نیز طراحی شده است.

 

 دستگاه‌های سیلندری چاپ سیلک روی پارچه

در این نوع دستگاهها شابلون تخت بوده ­و ناقل کاغذ سیلندر میباشد. شابلون وراکل در بالای سیلندر قرار گرفته، در این حالت با حرکت طولی شابلون راکل روی توری حرکت کرده ومرکب را جابجا می کند.

 

دستگاههای روتاسیون چاپ سیلک روی پارچه

این نوع سیستم جهت چاپ بر روی مواد بهم پیوسته مانند رول کاغذ یا رول پارچه استفاده میشود. کاغذ یا هرمتریال چاپی از لابلای دو سیلندر میگذرد که یکی سیلندر حامل توری دولایه شابلون است ودیگری عمل فشار را انجام می دهد.در این نوع دستگاهها توری ابتدا طرح روی توری ایجاد شده ودر دولایه روی سیلندر بسته می شود بطوری که دو سر توری به هم می رسد. راکل یا همان اسکوییجی در دروی سیلندرطوری قرار دارد که پایین ترین خط محیطی توری که دور سیلندر پیچیده شده است را تحت اثر خود درمی آورد و مخزن مرکب که بصورت استوانه است نیز در مرکز سیلندر جای میگیرد.

 

چند نکته در مورد ساک دستی پارچه ای

قیمت ساک دستی تبلیغاتی

 چند نکته در مورد ساک دستی پارچه ای

ساک دستی فقط یک ساک خرید نیست . ساک خرید برای شما که برند خود را روی ان حک می نماید تبلیغی متحرک که برای شما تبلیغاتی کم هزینه و به صرفه تر از تبلیغات تلویزیونی می باشد .نساک دستی یا ساک دستی سوزنی برای کلیه شرکت ها کاربرد و تبلیغ متحرکی می باشد .ساک دستی های برزنتی بهارگیفت از با کیفیت ترین ساک دستی ها و با ماندگاری سالانه برای شما مشتریان محترم تعبیه گردیده که از این لحاظ می تواند دارای میزان کاربرد بالایی باشد .ساک دستی های بهارگیفت در گرماژ های 60 ، 90 ، 110 گرم تولید و عرضه میگردد به همین ترتیب میزان تحمل بالایی را دارا می باشند .بهارگیفت با توجه به نیاز بالای ساک دستی پارچه ای تولید انبوهی از ساک دستی های پارچه می باشد .نساک دستی سوزنی برای نگه داری موقت و شیک کالا بصورت مداوم استفاده می گردد .

 

درباره هدایای تیلبغاتی بهارگیفت

شاید شما هم در گوگل هدایای تبلیغاتی را سرچ کرده باشید و بهار گیفت را که به صورت سایت جامع و کامل در بردارنده ی انواع هدایای تبلیغاتی و چاپی می باشد را دیده باشید.از جمله مزایای محصول ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی و سوزنی بهار گیفت نسبت به بقیه شرکت های ارائه دهنده این محصول می شود به موارد زیر اشاره کرد :بهار گیفت بصورت فوری و در اسرع وقت نیازهای چاپی شما را تامین می کندبهارگیفت توانایی تحویل کارها به صورت 24 ساعته می باشد . از بهترین نکات قابل توجه در بهارگیفت تحویل فوری کارها می باشد .چاپ روی ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی یا پارچه ای به صورت سیلک انجام میگیرد از مزایای این نوع چاپ ماندگاری بالا می باشد . نوع دیگری از چاپ که میتوان روی ساک دستی پارچه ای و کاغذی صورت میگیرد چاپ سابلیمیشن می باشد . مجموعه بهار گیفت توان تولید تعداد بالایی ساک دستی را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت دارا می باشد .
جالب است بدانید در چند ماه گذشته گوگل در کنفرانس ( روح زمان) که با حضور مدیران سیاسی و مدیران تجاری گوگل در کالیفرنیا انجام شد برای تبلیغات حدوده 5000 ساک دستی پارچه ای که لوگو شرکت گوگل روی آن درج شده بود، توزیع شد.
موسسه ساندنس (sundance ) در جشنواره فیلم امسالش حدوده 12 هزار تا ساک دستی عرضه کرده یا Elisa Camahort موسس سایت BlogHer که یک سایت برای وبلاگ نویسی خانم ها است گزارش داده در مراسم عروسیش 150 عدد ساک دستی پارچه ای به مهمانانش اهدا کرده ست .
این ها همگی حاکی از آن است که روز به روز استفاده از ساک دستی های پارچه ای به جای کیسه های پلاستیکی فرا گیرتر میشود.

 

کاربردهای ساک دستی پارچه ای

تولید ساک دستی های ارزان

 

کاربردهای ساک دستی پارچه ای

ساک دستی پارچه ای یکی تاثیر گزار ترین روش برای تبلیغات استشایان ذکر است این کالا خود به تنهایی در دست هر فرد می تواند نقش یک بیلبرد تبلیغاتی متحرک را ایفا نماید که طبیعتاً نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف سازمان یا شرکت شما بازی کند.بسته بندی برای کاتالوگ ها، فولدر ها، اسناد و لیست قیمت ها و غیره علی الخصوص در زمان برگزاری همایش ها، سمینار ها و یا شرکت در نمایشگاه ها بسته بندی هدایای تبلیغاتی مانند سالنامه (سررسید)، ارگانایزر، کتاب های نفیس، ست های مدیریتی، لوح تقدیر و یادبود و غیرهبسته بندی کالاهای فروشگاهی مانند پوشاک، ساعت، طلا و جواهر، آرایشی و بهداشتی، قطعات کامپیوتر و غیرهپر مصرف ترین هدیه تبلیغاتی که برای تمامی قشرهای جامعه مورد استفاده قرار می گیردساک دستی پارچه ای ازنوع دوست دار محیط زیست می باشد زیرا مواد شیمیایی در آن به کار نرفته است به همین سبب با ماندگاری بالا و بازیافت به محیط زیست آسیبی نمی رساند .

 

طریقه چاپ روی ساک دستی پارچه ای

در این روش از پارچه های توری با روزنه های بسیار ریز استفاده میگردد.
توری در قابی چوبی ثابت میشود سپس بخش هایی از تصویر نباید رنگ شود بالاک های حساس پوشیده میشود.
این قاب های توری را شابلون یا کلیشه می نامند.
سپس مرکب چاپ یا رنگ را با فشار کاردک به سطح چاپ شونده منتقل میگردد و مرکب فقط از بخش هایی که مسدود شده به کاغذ یا سطح چاپ شونده منتقل میگردد و تصویر روی آن ظاهر میشود.
با چاپ سیلک میتوان برروی انواع اشیاء مانند پارچه ، چینی ، چوب ، سرامیک ، فلز انواع کاغذ و مقوا و طلق های پی وی سی و … چاپ را انجام داد.
این نوع چاپ برای تبلیغات بر روی انواع ساک های پارچه ای ، نایلونی ، پوشه های دکمه دار ، سررسید و جلد مدارک نیز استفاده میگردد. در بازار ساک دستی های پارچه ای ارزان قیمتی پیدا میشوند و شرکت های ارائه دهنده ای این ساک دستی ها با استفاده از پارچه های نامرغوب قیمت ساک دستی پارچه ای خود را پایین تر میارن ، لطفا با تحقیق و دیدن نمونه کارهای بسیار نسبت به خرید ساک دستی اقدام بفرمایید .اگر سوالی در این زمیهنه داشتید کارشناسان ما اماده پاسخگویی به شما در بصورت 24 ساعته می باشند .

هدف ما کمک به شما برای گرفتن بهترین تصمیم می باشد . اهمیت حمل و نقل کالاها امروزه اینقدر زیاد است که شرکت ها برای بسته بندی و تبلیغات خود از اولین فرصتی که نصیبشان می شود نهایت استفاده رو میکنند . مثلا ساک دستی پارچه ای با چاپی که روی آن نقش میبندد یک فرصت بسیار خوب است که بتوان هم از ان برای حمل و نقل هم برای بسته بندی و هم برای تبلیغات استفاده کرد.

امروزه می توان از ساک دستی های پارچه ای بعنوان بسته بندی های جدید که جای کیسه های پلاستیکی و فریزر را گرفته اند نام برد . این ساک دستی ها هم از لحاط مقاومت و هم از لحاظ تبلیغاتی در اینده حرف های بسیاری برای گفتن خواهند داشت.

اینکه یک ساک دستی پارچه ای هم بتواند نیاز شما به حمل و نقل راحت کالا را برطرف کند و هم بتواند مزیت تبلیغاتی به شما بدهد این یک پیشرفت بسیار بزرگ است که میتوان گفت حتی صنعت بسته بندی را هم تحت الشعاع خود قرار داده است.


تولید انواع پرچم تبلیغاتی

طراحی و چاپ انواع پرچم تشریفات در جنس ها و ابعاد مختلف توسط هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

هر شرکت و سازمانی چه کسب و کار کوچک چه کسب و کار و مجموعه های بزرگ نیازمند یک پرچم تشریفات جهت طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان خود و برگذاری مراسم ها دارد. استفاده از این پرچم ها شمای کلی سازمان یا شرکت و وجه آن جذاب تر میکند. در بیشتر مراسم مهم برای نشان دادن رسمی بودن مراسم و آن مکان از پرچم های تشریفاتی استفاده میشوند. این پرچم های بزرگ به صورت ایستاده بر روی یک پایه قرار گرفته و در قسمت های مختلف آن مکانی که مراسم در آن برگذار میشود قرار میگیرند. مهمترین پرچم تشریفاتی ، برای کشور ما پرچم جمهوری اسلامی ایران میباشد که در تمامی مراسم ها از آن استفاده میکنند. پرچم تشریفاتی تولیدی بهارگیفت با ریشه دوزی مناسب در 12 رنگ مختلف به صورت کاملا اختصاصی و متناسب با لوگو سازمان ها ، ارگان ها و نهاد های دولتی و حکومتی و شرکت ها و موسسات و خلاصه هر نوع کسب و کاری دوخته میشود. جنس پارچه این گونه پرچم ها ساتن آمریکایی و ساتن کره و لمینت میباشد که بسته به سلیقه شما دوخته شده و در اختیار شما کاربران عزیز قرار میگیرد. از پرچم تشریفات اکثرا در اتاق مدیریت، سالن همایش ها و سمینار ها و کنفرانس ، لابی هتل ها و نمایشگاه ها استفاده میکنند.

 

پرچم تشریفات بهارگیفت

پرچم تشریفات بهارگیفت

چاپ پرچم تشریفاتی

شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه چاپ پرچم این افتخار دارد که با ارائه بهترین طراح ها در زمینه تولید پرچم تشریفان و استفاده از پارچه های با کیفیت و با ریشه دوزی مناسب خدمات خود را به مشتریان عزیز عرضه مینمایند. طراحی پرچم تشریفات هم به صورت یک رو و هم دو رو در کارگاه های هدایای تبلیغاتی بهارگیفت صورت میگیرد.

ویژگی های چاپ پرچم تشریفات :

  1. چاپ پرچم به صورت یک رو و دو رو صورت میپذیرد.
  2. جنس پرچم تشریفات از ساتن آمریکایی یا ساتن کره ای یا لمینت میباشد.
  3. پایه پرچم تشریفات از نوع پنچه شیری یا پنچه خورشیدی بوده و جنس پایه پرچم هم چدن میباشد.
  4. ریشه پرچم در 12 رنگ موجود میباشد.
  5. ابعاد پرچم تشریفات 1.5 متر در 2 میباشد.
  6. طول پایه پرچم متغیر هست حدودا دو متر است.

حال به این سوال پاسخ دهیم : چطور فرق پارچه ساتن اصل با ساتن تقلبی را تشخیص دهیم :

تفاوت پارچه ساتن اصل با نمونه های متفرقه و قلابی

تفاوت پارچه ساتن اصل با نمونه های متفرقه و قلابی

در تصویر بالا دو نمونه پارچه ساتن  را مشاهده میکنید سمت راست پارچه ساتن اصل (پارچه ساتن تایوان) و سمت چپی نمونه از جنس های متفرقه میباشد با توجه به هر دو آن میتوان نتیجه های زیر را دریافت :

پارچه ساتن اصل دارای ویژگی های زیر میباشد :

بالاترین بازدهی هنگام چاپ پرچن را دارا میباشد

رنگ های واقعی بعد از چاپ حاصل میشود

دارای بافتی ریز و جنس بسیار لطیف بوده

دارای رنگ های سفیدتر در مقایسه با پارچه های دیگر

پارچه ساتن متفرقه دارای ویژگی های زیر میباشد :

دارای بافتی درشت و جنسی خشک میباشد

بازدهی ضعیف و بسیار کم هنگام چاپ در مقایسه با ساتن اصل

تغییر رنگ محسوس بعد از عملیات چاپ و افت کیفیت

رنگ آن طوسی بسیار کمرنگ مایل به سفید میباشد.


 مطالعه بیشتر : تاثیر پرچم در تبلیغات و رونق کسب و کار


انواع پرچم تشریفات :

شماره یک : پرچم تشریفات لمینت : پرچم تشریفات از نوع جنس لمینت به دلیل این که در پشت پرچم یک طلق محکم قرار داره بسیار خوش فرم دیده میشه و حالت شل بودن پرچم تشریفات ساتنی را ندارد.

شماره دو : پرچم تشریفات مخروطی : از پرچم تشریفات مخروطی بیشتر برای قرار دادن لوگو مورد استفاده قرار میگیرد.

شماره سه : پرچم تشریفات اختصاصی : این نوع پرچم با پس زمینه سفید همراه با لوگو سازمانی یا شرکت به طراحی و چاپ میرسد.

شماره چهار : پرچم تشریفات لیزری : این نوع پرچم، به دلیل ظاهر مدرنی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. این پرچم ها به صورت ایستاده طراحی میشوند و از جنس ساتن مرغوب میباشد که از لحاظ ظاهری شکل مخروطی دارند. چاپ در این پرچم ها به صورت یک رو انجام میشود و این نوع پرچم ها را هم میتوان بدون ریشه هم با ریشه سفارش دهید.

شماره پنج : پرچم تشریفات ایران : این نوع پرچم ها با پارچه های مختلفی قابل ارائه میباشد : پرچم تشریفات ایران با پارچه جیر بدون گلدوزی | پرچم تشریفات ایران ساتن آمریکایی | پرچم تشریفات ایران ساتن کره ای و پرچم تشریفات ساتن لیزری و مات و براق میباشد که بسته به سلیقه شما قابل انتخاب و خرید میباشد.

شرکت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت با استفاده از جدید ترین دستگاه ها و با کیفیت ترین متریال، تولید کننده مرغوب ترین پرچم های تشریفاتی میباشد. مجموعه بهارگیفت به دلیل استفاده از پارچه های مرغوب، ماندگاری و طول عمر پرچم های تولیدی خود را تضمین میکند. در ضمن این پرچم ها به دلیل ماندگاری بالا و با دوام بودن رنگ های بکار برده شده در طراحی و چاپ بعد از هر بار شست و شو به هیچ وجه از بین نمیرود. اگر قصد دارید برای مجموعه خود پرچمی با لوگو اختصاصی خود یا پرچم هر کشور و ارگانی سفارش دهید و در این زمینه اطلاعات و تجربه کمی دارید میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و بعد از مشاوره کامل اقدام به ثبت سفارش دهید.


پرچم رومیزی | چاپ پرچم رومیزی توسط کارگاه های هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

 

  

تولید پرچم رومیزی با استفاده از بهترین متریال مصرفی با بهره گیری از بهترین تکنولوژی چاپ مستقیم بر روی پارچه با قیمت رقابتی در هدایای تبلیغاتی بهارگیفت با ما همراه باشید. پرچم رومیزی از وسایلی میباشد که در همه جا موجود میباشد. اغلب ادارات و شرکت ها و مجموعه های بزرگ بر روی میز مدیران، سالن های کنفرانس و سمینار ها و همایش ها مورد استفاده قرار میگیرند. امروزه حتی مشاغل کوچک نیز برای ایجاد ظاهری رسمی در محل کسب و کار خود با قرار دادن پرچم رومیزی بر روی میز کارشان قرار میدهند. همچنین این پرچم بهترین هدیه تبلیغاتی از طرف شرکت ها و مجموعه ها به مشتریان و همکاران و نمایندگی هایشان میباشد. پرچم رومیزی در ابعاد و اندازه های مختلفی تهیه شده که هر یک از آن ها مبنایی برای انتخاب خریداران است.

پرچم تبلیغاتی

پرچم تبلیغاتی

علاوه بر طراحی، کیفیت چاپ پرچم رومیزی اهمیت بسیاری دارد. مسلما رنگ هایی که در تولید پرچم بکار میرود اثر فوق العاده ای روی طرح نهایی داشته و این نکته را میتوان در انواع پرچم رومیزی به وضوح مشاهده کرد. کیفیت پارچه هم یکی از مهمترین موارد میباشد که بایستی در سفارش پرچم رومیزی به آن توجه کرد. این پرچم ها معمولا از پارچه های ساتن مات و براق و مخمل تهیه شده است و انتخاب کدام نوع آن به نظر مشتریان بستگی دارد. نکته دیگر پایه پرچم رومیزی هست که معمولا پایه پرچم با یک میله فلزی با پایه سنگی یا فلزی متصل شده که این هم نیز ، انتخاب این پایه بسته به نظر و سلیقه مشتریان گرامی است و بایستی در خرید پرچم رومیزی در نظر گرفته میشود. ارتفاع میله پرچم رومیزی معمولا 40 سانتی متر در نظر گرفته میشود و ابعاد پرچم نیز ( طول : 30 سانتی متر | عرض : 20 سانتی متر ) تهیه میشود.

پرچم رومیزی بهارگیفت

پرچم رومیزی بهارگیفت

چاپ پرچم رومیزی لیزری

یکی از جدیدترین نوع پرچم های رومیزی که امروزه شدیدا مورد استقبال قرار گرفته، چاپ پرچم رومیزی لیزری بدون ریشه میباشد که اصطلاحا در بازار به این نوع پرچم رومیزی ، پرچم اسپرت میگویند و برای محیط های اسپرت و لوکس بسیار مناسبند. چاپ بر روی پرچم رومیزی لیزری به صورت فول رنگی و با رزولوشن بالا صورت میگیرد و امکان چاپ این پرچم نیز به صورت زمینه سفید و تمپلات هم میباشد و چون این پرچم از پارچه ساتن یک لایه تولید شده توصیه میشود از چاپ یک طرفه برای آن استفاده کرد.

 

چاپ انواع پرچم

چاپ انواع پرچم

مشخصات کلی پرچم رومیزی لیزری :

ابعاد آن 30*20 سانتی متر | رنگ ریشه : پرچم رومیزی لیزری بدون ریشه میباشد. | نوع چاپ : چاپ به صورت مستقیم و حرارتی ( سابلیمیشن ) میباشد. | امکان چاپ هم به صورت یک رو و دو رو میباشد. | پایه ای که برای این نوع پرچم زده میشود پایه استیل یا پایه سنگی بوده | قابل شست و شو میباشد و با مواد شوینده تغییر رنگ نمیدهد.


چاپ پرچم لیزری ( مدل پرچم T شکل) :

از دیگر نوع های پرچم لیزری ، پرچم هایی به شکل T انگلیسی میباشند که اصطلاحا به آن پرچم T میگویند. جنس این نوع پرچم ها ساتن بوده و بسته به سلیقه شما میتوانید ساتن براق یا ساتن مات در سه سایز بزرگ و کوچک و متوسط سفارش دهید. پرچم T جزء جدید ترین نوع پرچم ها میباشد که از این شیوه پرچم ها میتوانید برای چاپ دو لوگو سازمانی یا یک لوگو سازمانی خود و پرچم ایران استفاده کنید. یا بعضی از سازمان ها هم لوگوی فارسی و هم لوگوی انگلیسی دارند که این مدل پرچم ها برای آنها بسیار مفید هست زیرا هر دو لوگو به یک نسبت دید کافی دارد. پایه این نوع پرچم ها استیل بوده و دو پرچم به صورت همزمان بر روی این پایه نصب میشوند

 


قیمت پرچم تبلیغاتی به چه عواملی بستگی دارد ؟

قیمت پرچم تبلیغاتی با توجه به نوع و جنس پارچه ای که استفاده میکنید، طرح و لوگویی که جهت چاپ روی پرچم انتخاب میشود و همچنین ریشه دوزی و سایر عواملی که در تولید پرچم دخیل هستند تاثیر گذارند.


پرچم اهتزاز | چاپ پرچم اهتزاز در کارگاه های هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

پرچم اهتزاز با ماندگاری طولانی مدت و نصب روی ساختمان ها و تمامی اماکن و پل ها

پرچم اهتزاز در ابعاد مختلف به صورت افقی و عمودی تولید میشود و جهت نصب روی میله ها و پایه های بلند در فضای بیرونی آماده میشود. جنس این پرچم ها از ساتن یا ژرسه میباشد. پارچه ساتن به دلیل براق بودن دارای زیبایی خاصی میباشد و بخاطر بادگیر بودن آن ، هنگام تکان خوردن تلالو خاصی دارد. چاپی که در پرچم های اهتزاز بکاربرده میشود اصولا اسیدی میباشد و گاهی اوقات چاپ سیلک نیز زده میشود. حال سوال اینجاست که فرق بین چاپ اسیدی با چاپ سیلک چیست ؟ پرچم های اهتزاز که با چاپ اسیدی تولید میشوند قابل شست و شو هستند اما چاپ سیلک همچین ویژگی را ندارند. و چاپ اسیدی به صورت دو طرف قابل استفاده است.

چاپ پرچم اهتزاز

تولید و چاپ پرچم اهتزاز در تنوع های مختلف در قالب های پرچم اهتزاز مذهبی، پرچم اهتزاز رنگی ، پرچم اهتزاز ورزشی ، پرچم اهتزاز تبلیغاتی ، پرچم اهتزاز شرکت ها و سازمان ها و ارگان های حکومتی و … به صورت افقی و عمودی تولید میگردد. ابعاد مختلف پرچم های اهتزاز افقی عبارتند از : 70 در 120 | 90 در 150 | 120 در 210 | 140 در 240 | ابعاد پرچم های اهتزاز عمودی نیز 1 در 2 متر | 1 در 3 متر | 1 در 5 متر میباشد. اگر به دنبال مجموعه ای جهت ساخت پرچم اهتزاز به صورت کاملا اختصاصی و سفارشی هستید مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت لوگو شما را در قالب انواع پرچم های اهتزاز شامل پرچم اهتزاز شرکتی و پرچم اهتزاز ورزشی و …  مطابق با نیاز شما در استانداردهای لازم در کوتاه ترین مدت زمان ممکن و با کیفیت بسیار مطلوب تولید میکند.


پرچم ریسه ای | چاپ پرچم ریسه ای در کارگاه های هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

ریسه مثلثی مذهبی

تولید و چاپ ریسه پرچم | پرچم ریسه ای رنگی | پرچم ریسه ای تبلیغاتی | ریسه پرچم مذهبی و مناسبتی در طرح های مختلف برای آذین بندی اماکن عمومی و خصوصی انجام میگیرد پرچم ریسه ای در اشکال هلالی، مثلثی و مستطیلی بر روی پارچه های مختلفی نظیر ساتن و ژرسه تولید میشود.  استفاده از هر نوع پرچمی در مناسبت های ملی و مذهبی و سیاسی | در نمایشگاه ها و بسیاری موارد دیگر مرسوم میباشد. در بسیاری از موارد پرچم های ریسه ای به صورت رنگ بندی و الوان بدون چاپ لوگو جهت آذین بندی خیابان ها و اماکن عمومی و فروشگاه ها و شرکت ها و ادارات مورد استفاده قرار میگیرند. با این حال چاپ بر روی انواع ریسه پرچم به صورت کاملا اختصاصی و در هر تیراژی در کارگاه های هدایای تبلیغاتی بهارگیفت امکان پذیر میباشد.

تولید پرچم ریسه ای برای مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در کارگاه چاپ پرچم بهارگیفت

 

 

تصویر پرچم دوخته شده :

پرچم ریسه ای قوه قضاییه بهارگیفت

پرچم ریسه ای قوه قضاییه بهارگیفت

 


پرچم ملل | چاپ پرچم ملل بهارگیفت

پرچم هر کشوری نمایانگر و نشان دهنده فرهنگ و تمدن و تاریخ و جغرافیا و به طور کلی ملت و مردم آن سرزمین است. مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت یکی از بهترین مراکز تولید پرچم در تهران میباشد. این مرکز با بکارگیری از بهترین پارچه ها و با کیفیت ترین جنس ها و ظرافت عالی در دوخت تولید پرچم ملل فعالیت میکند.

 

انواع پرچم ملل تولیدی در کارگاه های تخصصی تولید پرچم بهارگیفت

 

پرچم رومیزی ملل ریشه دار | پرچم ملل اهتزاز | پرچم رومیزی ملل بدون ریشه | پرچم تشریفات ملل بدون ریشه | پرچم رومیزی ملل تی 

پرچم تشریفات ملل ریشه دار | پرچم تشریفات ملل لمینت | پرچم ملل دستی | پرچم ملل بزرگ اهتزاز

 

پرچم ملل رومیزی : جنس پارچه پرچم رومیزی ملل بسیار مرغوب و درجه 1 بوده و چاپ روی این پرچم ، چاپ دیجیتال میباشد. غالبا جنس این پرچم ها ساتن آمریکایی یا مخمل میباشد. پرچم رومیزی ملل برای مهمان های خارجی استفاده میشود و طرح های پرچم کشورهای مختلف روی آن چاپ میشود. این پرچم ها ریشه دولایه دارند و پرچم دارای پشت روی دولایه بین دو عدد ریشه قرار میگیرد و ریشه هم از پشت پارچه و هم روی پارچه دوخته میشود.

پرچم ملل تشریفات و پرچم ملل رومیزی و پرچم های ملل اهتزاز در هر سایز و جنس قابل اجرا است. پرچم ملل تشریفات در سایزهای استاندارد به صورت ریشه دار و بدون ریشه و در جنس های ساتن و لمینت قابل ارائه میباشد. تولید انواع پرچم ملل و تحویل آن به مشتریان گرامی بهارگیفتی در کوتاه ترین زمان ممکن صورت میگیرد.

 

بررسی چاپ و تولید پرچم

مشخصات کلی پرچم ملل تشریفات :

ابعاد : 90×150

جنس : ساتن مات | ساتن براق | جیر

ریشه : ریشه دار و بدون ریشه

چاپ : دیجیتال و سیلک

مدل : ساده | مخروطی دو رو | لمینت

 

مشخصات کلی پرچم ملل اهتزاز :

ابعاد : متنوع

جنس : ژرسه | پلی استر | ساتن

ریشه : بدون ریشه

چاپ : دیجیتال و سیلک

 

مشخصات کلی پرچم ملل رومیزی :

ابعاد : 20×30

جنس : ساتن مات | ساتن براق | جیر

ریشه : با ریشه و بدون ریشه

چاپ : دیجیتال و سیلک


پرچم ساحلی | چاپ پرچم ساحلی در مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

طراحی و چاپ و تولید پرچم ساحلی مدل بادبانی و قطره ای به صورت چاپ دیجیتال در بهارگیفت

استفاده از این نوع پرچم از جمله راه های تبلیغاتی نوین و مدرن جهت تبلیغات در اماکن عمومی و محیط های باز و فستیوال ها و نمایشگاه ها و پیست ها و جاده ها و هایپر مارکت ها و … میباشد. برپا کردن پرچم ساحلی آسان بوده و باعث جذب مخاطب میشود. سه مدل میله در بسته بندی پرچم ساحلی وجود دارد که همگی از نظر قابلیت انعطاف و کیفیت بالایی برخوردار بوده و به راحتی به هم متصل میشوند و نصب پرچم را راحت تر میکند. اهتزاز پرچم ساحلی ، نمایشی یادماندنی برای مخاطبین جهت تبلیغ کسب و کار یا محصول و یا لوگو و پیام شما فراهم می آورد.

پرچم ساحلی مدل بادبانی

پرچم ساحلی مدل بادبانی

طراحی | چاپ | فروش پرچم ساحلی بادبانی برای تبلیغ لوگو یا برند شما می تواند بهترین انتخاب برای تبلیغات شما باشد.

 

پرچم های ساحلی بخاطر داشتن ظاهری زیبا باعث جلب توجه و زیبایی خاصی در محیط های کسب و کار شما دارد. این ظاهر زیبا با طراحی گرافیکی خاص و اختصاصی مربوط به طرح پرچم تبدیل به ظاهری مناسب در محیط ها تبدیل میگردد به نحوی که شما احتیاجی به تبلیغات دیگر ندارید. با خرید پرچم ساحلی این امکان برای شما فراهم میشود که بدون ایجاد ظاهری نامنظم ، محیطی جذاب و مدرن داشته باشید و نظر مشتریان خود را متوجه کسب و کارتان نمایید.

 روند تولید انواع پرچم ساحلی

پرچم های ساحلی از الیاف پارچه مخصوص تولید میشود. عمر این پرچم ها بسته به نحوه استفاده شما و قرار ندادن در محیط های خاص آب و هوایی میباشد. تولید پرچم ساحلی حدود سه روز زمان میبرد.نکته قابل توجه در تولید پرچم ساحلی مورد استفاده قرار میگیرد این است که این پرچم ها در تعداد های زوج یعنی دوتایی بفروش میرسد و اعداد فرد در فروش پرچم های ساحلی امکان پذیر نمیباشد. کارشناسان ما در این خصوص توضیحات تکمیلی را خدمت شما ارائه میدهند تا از دلایل این امر آگاهی کامل پیدا کنید… با ما همراه باشید.

فروش انواع پرچم ساحلی با ارتفاع حدود سه متر و از قسمت ابتدایی پارچه پرچم تا قسمت انتهایی پارچه میباشد. این فاصه با اضافه شدن پایه پرچم بیشتر میشود و ارتفاع مناسب پرچم ساحلی ، آن را به یکی از پرچم های پر طرفدار تبدیل کرده است. فروش پرچم ساحلی به همراه پایه پرچم آن خواهد بود ک قیمت آن مجزا از پرچم ساحلی محاسبه میشود.

پرچم ساحلی

طرح های پرچم ساحلی

پرچم های ساحلی در چندین نمونه متفاوت از هم تولید میشوند. میتوان از انواع آن ها به پرچم های ساحلی : قطره ای | بادبانی | شمشیری و مستطیلی اشاره کرد. پرچم های ساحلی با طرح های مختلف دارای قیمت های متفاوتی میباشد. تنوع های طرح پرچم های ساحلی باعث انتخابی بهتر و زیباتر مورد استفاده میباشد. پارچه ی پرچم ساحلی به گونه ای انتخاب و تولید میشود که در برابر شرایط نامساعد جوی مقاوم باشد. این نوع پارچه دارای حفره های ریزی است که بادهایی ک به پرچم ساحلی برخورد میکند را از خود عبور دهد. این مزیت پرچم ساحلی باعث میشود که پرچم در برابر بادهایی که با سرعت میوزند واژگون نشوند.

پایه پرچم ساحلی از آلومینیوم و صفحه آهنی تولید میشوند. این نوع پایه ها بایستی با توجه به محیط های مورد استفاده پرچم ساحلی طراحی و تولید شود.پایه پرچم ساحلی بر طبق وزن تولید شده آن قیمت گذاری میشود. کفی پرچم ساحلی نیز با داشتن وزن مناسب ، پرچم را در برابر هر گونه فشار حفظ مینماید.


پرچم دستی | چاپ پرچم دستی در مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

پرچم دستی بهارگیفت

پرچم دستی بهارگیفت

ما غالبا در رسانه ها و اخبار ها و محیط های پیرامون پرچم های کوچکی بر دست عموم افراد میبینیم که در حال تکان دادن این پرچم ها هستند. این پرچم های کوچک اغلب  پرچم پرچم های کشور ها میباشند. پرچم دستی در هنگام برگذاری مناسبت های ملی، نمایشگاه ها، همایش ها کاربرد دارد. مردم غالبا در خیابان ها جهت انواع راهپیمایی ها و مناسبت های ملی و مذهبی تجمع کرده و این پرچم ها را در دست خود تکان میدهند.

انواع پرچم های دستی تولیدی شرکت هدایای تبلغاتی بهارگیفت

پرچم دستی کشور ها

پرچم دستی کشور ها روی پارچه ژرسه به ابعاد 30*20 یا 40*30 بنا به خواسته میشتری تولید میشود چاپ این نوع پرچم ها به صورت دیجیتال و با دستگاه های تمام اتوماتیک انجام میشود و به همراه نی پلاستیکی و نی شده تحویل مشتریان گرامی قرار میگیرد. طول نی های پلاستیکی با توجه به اندازه پرچم متغیر هست و برای پرچم ابعاد 30*20  طول نی 35 سانتی متر و برای پرچم ابعاد 40*30 طول نی 45 سانتی متر میباشد. شما میتوانید پرچم دستی کشور های مورد نظر خود را در هر تیراژ و ابعاد و کیفیت عالی در مجموعه ما سفارش دهید… با ما همراه باشید.

 

پرچم دستی ایران

در مناسبت های ملی | به استقبال رفتن از مقامات رسمی کشور | مراسم های داخل مدرسه و مراسم های باشکوه استفاده از پرچم های دستی ایران از دیرباز متداول بوده و ابعاد این پرچم ها 40*30 میباشد و در تیراژ بالا تولید میشود. چاپ این پرچن به صورت دستی و در دو رو صورت میگیرد. پرچم دستی ایران به همراه یک نی پلاستیکی که طول آن حدودا 45 سانتی متر به صورت بدون نگین یا نگین دار عرضه میشود.

 

پرچم دستی مناسبتی

پرچم دستی مناسبتی یا پرچم دستی تبلیغاتی در مناسبت های مختلف مذهبی یا ملی مورد استفاده قرار میگیرد. پرچم دستی تبلیغاتی روی انواع پارچه ساتن یا ژرسه در ابعاد 30*20 سانتی متر یا 40*30 سانتی متر مطابق خواسته مشتری تولید میشود . طول نی های پلاستیکی با توجه به اندازه پرچم متغیر هست و برای پرچم ابعاد 30*20  طول نی 35 سانتی متر و برای پرچم ابعاد 40*30 طول نی 45 سانتی متر میباشد. چنانچه قصد دارید پرچم دستی با لوگو و برند شرکت خود یا ترکیبی از لوگو و مناسبت های مختلف سفارش دهید کافیست لوگو خود را بما ارسال نموده و مابقی کار را به ما بسپارید.


تیشرت تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی یکی از مهمترین و ماندگارترین و تاثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی به شمار می رود. با حضور در نمایشگاه ها و فروشگاه ها میتوانید کارمندان یا مخاطبان یا هواداران یک برند خاص را ببنید که با پوشیدن لباس تبلیغاتی برند محبوبشان، دست به حمایت از آن میزنند. چاپ روی تیشرت تبلیغاتی بوسیله چاپ سیلک اسکرین  و چاپ سابلمیشن انجام می‌شود. هر چه جنس لباس تبلیغاتی بهتر باشید چاپ روی آن سخت تر و نیاز به دستگاه های مجهز تر دارد. به عنوان مثال برای انجام چاپ روی تیشرت از جنس پنبه ، به دستگاه های با کیفیت بالا نیازمندیم .

تیشرت تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی

دلایل انتخاب تیشرت تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی

سازگار بودن با محیط زیست :

کاربردی بودن این محصول تبلیغاتی :

چشمگیر بودن این محصول تبلیغاتی :

حق انتخاب رنگ :

هدایای تبلیغاتی | هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

تیشرت تبلیغاتی | چاپ روی تیشرت تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی | قیمت چاپ تیشرت تبلیغاتی | تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت | تیشرت تبلیغاتی تعداد کم

تیشرت تبلیغاتی | چاپ 6 ساعته تیشرت تبلیغاتی | لوگو و برند شما روی تیشرت | تیشرت ارزان جودون تبلیغاتی | پایین ترین قیمت تیشرت در بهار گیفت، با ما همراه باشید

چاپ تیشرت را می توان یکی از پر طرفدارترین تبلیغات در بین جوان ها و نوجوان ها در سراسر دنیا برشمرد. امروزه بخاطره نیاز جوانان به چاپ طرح اختصاصی رو تیشرت، هر روز بر تنوع دستگاه هایی که توانایی چاپ روی تیشرت پلی استر و چاپ روی تیشرت پنبه ای را دارند، بیشتر می شود .

استفاده از تیشرت ، برای تبلیغ کسب و کار شما، ایده بسیار جالب و موثری است. شما می توانید تبلیغات شرکت و یا برند خود را روی تیشرت ها چاپ کنید. طراحی بر روی تیشرت تبلیغاتی امری مهم است که بایستی طوری باشد که مورد توجه مشتریان قرار گیرد.

تیشرت تبلیغاتی جودون :

تیشرت تبلیغاتی جودون یقه دار با چاپ گلدوزی

تاثیر اعطای یک تیشرت به عنوان هدیه تبلیغاتی برای جذب مشتری

قریب به صد در صد افراد جامعه تیشرت میپوشند:

این موضوع مهم نیست که شما دقیقا چه خدماتی ارائه میدهید ، شما تمام تلاش خود را بایستی صرف معرفی کسب و کارتان و حیطه فعالیتتان بگذارید. این که یک مجموعه کوچک حتی فروشگاهی در یک مغازه ای در سطح شهر باشید یا حتی شرکت و کارخانه عظیم با هزاران پرسنل، پیشنهاد خوبی است که تبلیغات کسب و کار خود را با یک تیشرت شروع کنید. چون یک نوع هدیه تبلیغاتی کاملا بصری است.

انجام تبلیغات با کمی تلاش و کوشش :

شخصی که بار اول تصمیم گرفته بود متنی را در یک تیشرت تبلیغاتی چاپ کند و برای رونق کسب و کار خود در بین عموم قرار دهد یکی از تاثیر گذارترین کار و به همان نسبت ساده ترین راه را انتخاب کرده . بسیاری از مشتریان شما در دسترس نیستند ولی این موضوع را بخاطر بسپارید هر فردی با پوشیدن این تیشرت که نام برند و لوگو و اطلاعات مجموعه در آن است ، نام مجموعه شما را در معرض دید افراد قرار می دهد.

تحریک کردن حس کنجکاوی امری موثر است :

تبلیغات با تیشرت سرآغاز مکالمه با افراد میتواند باشد. شاید شما یکی از آشنایتان را ببینید که تیشرتی با لوگو و برند یک شرکت بر تن دارد و شما با دیدن آن، در مورد آن مجموعه سوال بپرسید ، حتی کسی که اطلاعاتی در مورد آن مجموعه ندارد مشکلی ندارد و این نکته مهم هست که با دیدن نام شرکت و برند و لوگو بر روی آن حس کنجاوی افراد برانگیزد و در مورد آن مجموعه تحقیقاتی انجام دهد.

 

 

تی شرت ها در جنس هایی نظیر نخ پنبه، پلی استر پنبه، ملانژ، اسپان، جودون، بسته به نوع کارایی در سایزها و رنگ بندی های گوناگون به شکل آستین دار، بدون آستین و یقه دار تولید می‌شوند.

تیشرت تبلیغاتی | هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

اغلب افراد لباس های همدیگر را در اولین دیدار مورد ارزیابی قرار می دهند و کیفیت لباس می تواند در نگاه اول روی مخاطبان تاثیر بسزایی بگذارد. رنگ تیشرت تبلیغاتی هم یکی از عوامل تاثیر گذار روی فرد روبرویی شماست که می تواند انواع احساس را در فرد مقابل برانگیزد.

بعضی دوستان و همکاران تیشرت های تبلیغاتی را مانند ساک دستی پارچه ای بیلبورد یا تابلوی تبلیغاتی متحرک می نامند که از ساک دستی بیشتر در معرض دید بوده و کیفیت بالای آن می تواند توجه دیگران را چندین برابر معطوف خود کند. چاپ لوگو روی تیشترت تبلیغاتی می تواند اعتبار شخصی که تیشرت را پوشیده در تایید برند شما تثبیت کند و اعتبار برند شما بیشتر شود و باعث شناخت بیشتر ان توسط بیننده های آن تیشرت تبلیغاتی شود.

از چاپ برند شما روی تیشرت تبلیغاتی می توانید برای کارمندان خود هم استفاده کنید که این کار هماهنگی و گروهی بودن شرکت شما را بیشتر به مخاطبان نشان خواهد داد.

قیمت چاپ تیشرت تبلیغاتی

تیشرت تبلیغاتی | قیمت چاپ تیشرت تبلیغاتی | تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت


برای مطالعه بیشتر :

مزیت های استفاده از تیشرت نوروزی در فروش ویژه نوروز


نکات کلیدی در هنگام خرید کلاه و تیشرت تبلیغاتی ارزان قیمت بایستی توجه کرد؟

خرید بدون واسطه از تولید کننده لباس :

قبل از اقدام به هرکاری بایستی بدانید که تامین کننده شما، خود نیز تولید کننده پوشاک میباشد و دارای کارگاه های اختصاصی تولید البسه تبلیغاتی باشد. فضای مجازی مملوء از دلال ها و فروشنده هایی است که با تهیه عکس، خود را تولید کننده نشان میدهند. البته لازم به ذکر است که شرکت های تبلیغاتی به عنوان واسطه در امر بازاریابی و مشاوره و چانه زنی های مناسب با تولید کننده و دست اول و اخذ قیمت همکاری، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه میشود.

استفاده از طرح های ساده تر :

مهمترین عامل و اولین عامل در تولید تیشرت، نوع طرح دوختی میباشد. تیشرت های یقه دار که اصطلاحا به آن پولوشرت نیز میگویند هزینه دوخت بیشتری نسبت به تیشرت های یقه گرد معمولی دارند. شما میتوانید بجای خرید تیشرت پولوشرت ، تیشرت های یقه هفت یا یقه گرد را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب نمایید هرکدام از این نوع تیشرت ها روش های خاص خود را دارند که میتوانید در این باره از فروشنده خود مشاوره و راهنمایی بگیرید.

اجتناب از استفاده چاپ هزینه بر :

بعد از انتخاب طرح، نوبت به نحوه درج لوگو برروی البسه تبلیغاتی میباشد که روش های مختلف چاپ روی آن و گلدوزی برای این کار موجود است. همه انواع چاپ ها نظیر چاپ سیلک، ژلاتین، پلاستیک، حرارتی و سابلیمیشن یک نقطه وجه مشترک دارند و آن هم این است که هر چه تعداد رنگ ها کمتر و سایز چاپ کوچکتر باشد هزینه چاپ کمتر خواهد بود. پس تا حد امکان از حداقل رنگ برای سفارش استفاده کنید. ضمنا در نظر داشته باشید گاهی اوقات مخاطبین که هدیه تبلیغاتی دریافت میکنند تمایل زیادی به استفاده از چاپ های بزرگ ندارند و دوست ندارند شبیه بیلبورد تبلیغاتی رفتار شوند.

استفاده از پارچه های قیمت مناسب تر :

در ابتدا بایستی این نکته را متذکر شویم که استفاده از پارچه ارزان همیشه انتخاب خوبی نیست زیرا در کیفیت کار بشدت تاثیر میگذارد. قبل از انتخاب پارچه های ارزانتر اطمینان حاصل نمایید که متناسب با کاربرد تیشرت این کار را انجام دهید.  به عنوان مثال اگر قرار باشد البسه تبلیغاتی به عنوان لباسکار استفاده شود ، پارچه ارزان قیمت و کیفیت پایین به هیچ وجه توصیه نمیکنیم. اما اگر برای یک مراسم خاص یک روزه یا نمایشگاه و سمینار دنبال خرید تیشرت هستید ، میتوانید از پارچه های ارزان تر و اقتصادی استفاده نمایید.

به هیچ وجه کیفیت را فدای کمیت نکنید :

این نکته را فراموش نکنید که هیچ ارزانی بدون دلیل نیست. به طور کلی بهتر است بجای خرید تعداد زیادی هدایا و ارائه آن به طرف های غیر کلیدی ، افراد مهم و تاثیر گذار برای کسب و کار شما را شناسایی کرده و هدایای باکیفیت تری که در خور مجموعه شما باشد برای این گروه سفارش دهید. بیشتر مردم کیفیت هدایای تبلیغاتی را به کیفیت محصول یا خدمات شما تعمیم میدهند.  در نتیجه اگر از طرف شما هدیه باکیفیتی تحویل بگیرند ، محصول یا خدمات شما را با کیفیت تر ارزیابی میکنند  و برعکس این موضوع اگر هدیه تبلیغاتی از طرف شما بی کیفیت باشد وجه نام شما و کسب و کار شما در پیش آن ها تخریب میشود.

 تیشرت تبلیغاتی یک راه جدید برای تجارت و رونق کسب و کار

استفاده از تیشرت تبلیغاتی یا پوشاک تبلیغاتی برای کارمندان یک مجموعه، روشی مناسب برای کسب و کار ها چه کوچک یا بزرگ مفید است ،چاپ بر روی تیشرت تبلیغاتی،یا هر نوع پوشاک تبلیغاتی راهکاری مفید برای شناساندن برند و تبلیغ آن است. هنگامی که از طراحی لوگو صحبت میشود، گزینه های زیادی جهت تبلیغات سر راه قرار میگیرد.

مدیران و کارمندان تدارکات مجموعه ها پی برده اند که تبلیغات روی البسه بسیار نتیجه بخش است. بیلبور و بنر های تبلیغاتی نیز موثرند ولی بسیار هزینه بر و در دسترس تعداد مشخصی از افراد قرار میگیرند. پوشاک تبلیغاتی ای مانند تیشرت تبلیغاتی علاوه بر این که در معرض دید عموم هست، امکان چند بار پوشیدن نیز وجود دارد. این به آن معناست که تبلیغات و سرمایه گذاری تبلیغات در تیشرت میتواند چند صدها مرتبه تبلیغ برای شما باشد.

یک تیشرت تبلیغاتی با چاپ لوگوی اختصاصی میتواند مهره ای حیاتی برای تبلیغات شما باشد. این تیشرت یک بیلبور متحرک و لباسی یک دست جهت انسجام مجموعه شما حساب میشود و خدمات شما را به عمومی معرفی میکند. هماهنگی در پوشش در یک مجموعه باعث میشود که کارمندان مجموعه دارای حس مشترک هم کاری و عضو یک تیم بودن را القا میکنند.

 

چگونگی تاثیر البسه تبلیغاتی مانند تیشرت بر رونق کسب و کار و بازاریابی برند شما

محال است شما کسب و کاری را بیابید که برای رونق کسب و کارشان دست به تبلیغات به هر نحوی نزنند، تبلیغاتی روشی است که مدیران و کارمندان تدارک مجموعه ها اقدام میکنند تا در کوتاه ترین زمان ، با بهترین روش و کاربردی ترین روش محصولات یا خدمات خود را به مردم معرفی کرده و در ذهنشان ثبت کنند. ولی خوشبختانه در دنیای امروزی و با پیشرفت روزافزون ، روش های مختلفی در این راستا پیشروی مجموعه ها و کسب و کارها قرار گرفته است. حال سوال اینجاست که تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که تاثیر تیشرت تبلیغاتی در بازاریابی یک برند چیست؟

برای کارآفرین ها و کسب و کار ها شاید عجیب به نظر برسد که یک گروه یا تیمی با تیشرت هایی وارد مکانی شوند که مشخصات شرکت و لوگو و شعار تبلیغاتی شرکت بر روی تیشرت چاپ شود.اما همین اقدام باعث میشود که نظر همگان را به خود جلب کنند. مسلما هنگامی که تعداد زیادی از افراد ست میشوند و تیشرتی با یک شکل و طرح و چاپ میپوشند حس کنجکاوی افراد را بیشتر میکنند که پی ببرند آن طرح و لوگو چیست و به چه دلیل این تیشرت را پوشیده اند.یک مثال را بازگو کنیم : فرض کنید در یک مرکز تجاری و خرید حضور دارید، غرق در تماشای مغازه ها و ویترین ها شده اید، به لباس ها مینگرید، به مردم نگاه میکنید ، که بیشتر چه برندی را دنبال میکنند برند هایی مثل آدیداس،گوجی، نایک و …

اما به طور کاملا اتفاقی مجذوب به یک شعار تبلیغاتی بر روی یک تیشرت میشوید، مکث میکنید و کاملا میخوانید و به دنبال این هستید که بدانید این شعار متعلق به کدام برند است؟ حتی دست به کار میشوید و در گوگل هم سرچ میکنید… در این جاست که به گفته ما پی میبرید و به این نتیجه میرسید که استفاده از روش های تبلیغاتی ، برای رونق و پیشرفت کسب و کارتان خیلی مفید است.

 

تیشرت تبلیغاتی ارزان

.

چرا چاپ روی تیشرت تبلیغاتی یکی از مهمترین و کارآمدن ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می رود؟

 

  • تیشرت تبلیغاتی در نگاه اول به چشم می آید.
  • چاپ روی تیشرت تبلیغاتی بدلیل صافی روی آن بسیار در معرض دیدی قرار می گیرد.
  • قیمت تیشرت تبلیغاتی نیسبت به ماندگاری آن بسیار ارزان است.
  • مورد استفاده همه اعضای خانواده اعم از دختر و پسر می باشد.
  • تیشرت تبلیغاتی می تواند چشم ها را به سمت خود بکشد.

 

تاریخچه چاپ روی تیشرت

چاپ تیشرت تبلیغاتی | تیشرت تبلیغاتی مردانه

.


برای مطالعه بیشتر :

چگونه با تیشرت خوشتیپ باشم ؟


تاریخچه تیشرت تبلیغاتی

بیشتر تاریخ نویسانی که در باره البسه تحقیق داشته اند اولین ظهور تیشرت را به هنگام جنگ جهانی اول ذکر نموده اند. این داستان که معمولا تکرار شده منطقی بوده و قابل باور می باشد. آنها با رسیدن به قاره دارای لباس های زیر بلندی بودند و بر روی آن را نیز اقدام به پوشیدن لباس های سنگین پشمی بعلاوه شلوار کرده بودند. لباس رسمی دولتی به هنگامی که هوا متغییر و سرد می گردید ارزشی نداشت ولی به هنگام کار و یا در فصول گرم پوشیدن یونیفرم تقریبا غیرقابل تحمل مینمود.

آمریکائیان بزودی مشاهده نمودند که سربازان فرانسوی دارای یک جامه زیرین آستین کوتاه بوده که از پارچه نخی سیک بافته شده بود. الیافی که برای کار و فعالیت ایده آل نمی نمود. این تیشرت پیشرو بسرعت بعنوان یک کالای تجاری داغ مطرح شده و تعداد هزاران نمونه از انواع پیراهن راحت آن به داخل خانه ها راه یافت. به ناگهان نیروی دریایی و ارتش علاقه مند بدین نوع البسه گردید و قبل از گذشت مدت مدیدی تیشرت بعنوان یک لباس استاندارد باعث تغییر بهتر زندگی میلیونها مرد جوان گردید.

نکات مهم در انتخاب تیشرت تبلیغاتی

مبحث تبلیغات با البسه تبلیغاتی علی الخصوص تیشرت ، بخش مهمی از صنعت تبلیغات جامعه است. شما میتوانید مشتریان بسیاری از طریق تیشرت تبلیغاتی به دست بیاورید. شعار تبلیغاتی شما بر روی البسه تبلیغاتی میتواند قدرت تجارتی مجموعه شما را به گوش متقاضیان و مشتریان برساند. هنگامی که شما تیشرت مورد دلخواه خود را میپوشید به این نکته توجه میکنید که این لباس مناسب شما هست یا نه ؟ هنگامی که شما در حین خرید تیشرت هستید،  به استایل بدن خود توجه کنید زیرا هر سایز و هر مدل و نوع تیشرت الزاما بر تن همه افراد فیت و مناسب نیست. سبک ها و مدل های مختلفی برای اندام های متفاوت وجود دارد پس در هنگام خرید تیشرت به نکات ما در این خصوص توجه کنید:

نکته اول لوگو : لوگو مجموعه خود را بر روی تیشرت تبلیغاتی طراحی و چاپ نمایید. بهتر است قبل از ثبت سفارش ، از کارشناسان ما در خصوص انواع چاپ روی پارچه مشاوره بگیرید. این که چه نوع چاپ یا گلدوزی ای روی تیشرت یا البسه تبلیغاتی شما مناسب است و لوگو شما را بهتر نشان میدهد. میتوانید در مورد انواع پارچه نظیر پنبه ای ، جودون ، فلامنت و ملانژ اطلاعات کسب نمایید و کیفیت آن ها را مقایسه نمایید و با توجه به بودجه ای که دارید پارچه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید که چاپ سیلک بر روی پارچه هایی مانند فلامنت و ویسکوز و اسپان ممکن است و گلدوزی روی سایر پارچه ها قابل انجام است. این را هم بگوییم که دوام گلدوزی در شست و شو بیشتر است.

نکته دوم شعار تبلیغاتی : انتخاب یک شعار تبلیغاتی مناسب که امکان اجرا بر روی تیشرت باشد به جذب مشتری تاثیر فوق العاده ای میگذارد. این شعار تبلیغاتی میتواند حتی یک محتوای تصویری جالب باشد که به جذب مشتری منجر میشود. یک تصویر بزرگ با گرافیکی شکیل و جذاب که برای خود بیننده سوال باشد و حس کنجکاوی آن را در مورد تجارت شما برانگیزد.

نکته سوم انتخاب مصرف کننده : اگر شما بخواهید برای مشتریان خود تیشرت تبلیغاتی را به عنوان هدیه تبلیغاتی سفارش دهید، بایستی آن ها را رده بندی نمایید که مشتری ما خانم است یا آقا یا مخاطبان ما کودکان هست یا نوجوانان و حتی افراد میانسال. هر نوع البسه ای برای تبلیغات مناسب است چه یک پیراهن برای آقا یا مانتو یا شالی برای خانم یا حتی شنلی بازی برای کودکان … در کل بکاربردن خلاقیت در توع انتخاب البسه تبلیغاتی ، یکی از موثر ترین گام های تبلیغاتی میباشد.

نکته چهارم انتخاب مشتریان هدف : الزاما همه مصرف کننده ها با مخاطبین هدف یکی نمیباشند. هنگامی که یک شرکت ، با اهدای روپوش ای به کارکنان خود ، اقدام به معرفی برند خود و تبلیغ آن میکنند ، مشتریان آن مجموعه به عنوان مخاطبین هدف قرار می گیرند. به این نکته توجه داشته باشید که تبلیغات بر روی لباسکار یا تیشرت و پیراهن تبلیغاتی یک نوع تبلیغات متحرک در بین عموم است.

چاپ روی تیشرت تبلیغاتی ارزان

چاپ روی تیشرت تبلیغاتی ارزان | قیمت چاپ تیشرت تبلیغاتی

آشنایی با انواع چاپ بر روی البسه تبلیغاتی مانند تیشرت تبلیغاتی

یکی از مهمترین موضوعات در تولید هدایای تبلیغاتی ، برای تولید کنندگان، انتخاب بهترین گزینه برای چاپ و نمایش لوگو و مشخصات شرکت تبلیغ کننده است که بایستی دارای بیشترین ماندگاری و طول عمر و اثر بخشی بالا روی یک هدیه تبلیغاتی باشد.

 

گلدوزی بر روی البسه تبلیغاتی :

امروزه برای گلدوزی روی البسه های تبلیغاتی ای مانند تیشرت تبلیغاتی ، تولید کلاه تبلیغاتی و انواع لباس کار و لباس فرم و پیش بند و … از دستگاه های بسیار پیشرفته در مقیاس و تیراژ بالا استفاده مینمایند، این دستگاه ها دارای قابلیت گلدوزی تعداد تیراژ بالا به صورت همزمان میباشد. یکی از مزایای منحصر به فرد گلدوزی ، ماندگاری بالا و دائمی بودن آن است البسه های تبلیغاتی یا کلا هر نوع کالای تبلیغاتی هنگامی مورد استفاده است که طرح و لوگوی گلدوزی کارایی خود را نشان دهند. یکی دیگر از مزیت های گلدوزی این است که تعداد رنگ بکار رفته در گلدوزی در هزینه آن تاثیر آنچنانی نخواهد داشت و برای تخمین قیمت گلدوزی میزارن سوزن خور کار و تراکم آن محاسبه میشود. مزیت دیگر آن ، هزینه گلدوزی و قیمت تمام شده آن پایین میباشد و برای کارهایی با تعداد تیراژ بالا به صرفه است.

بیشترین فضایی که دستگاه میتواند گلدوزی کند، 20 الی 25 سانتی متر است که گاهی برای گلدوزی در قسمت پشت یا جلو البسه تبلیغاتی مانند تیشرت تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد. توصیه میشود در اندازه های بزرگتر از چاپ استفاده کنید ، زیرا در سطح های بزرگ، تعداد و میزان سوزن که روی پارچه زده میشود زیاد است و شاید به تار و پود پارچه آسیب برسد و نهایتا طول عمر و کیفیت محصول تبلیغاتی را پایین می آورد.

گلدوزی برای آن دسته از البسه تبلیغاتی مناسب است که مانند کاپشن یا پلیور و سویشرت که دارای پارچه ضخیم میباشند. گلدوزی نسبت به چاپ بسیار مقاوم و با دوام تر است. قیمت البسه تبلیغاتی که بر روی آن گلدوزی شده است بیشتر از چاپ است اما به خاطر دوامی که دارد بازگشت سرمایه حتمی است. اما این نکته را در نظر بگیرید که همه طرح ها را نمیتوان با گلدوزی انجام داد. گلدوزی روش مناسب برای البسه های فرم اداری و پوشاک هایی که طولانی مدت استفاده میکنند مناسبند.

 

چاپ لوگو بر روی البسه تبلیغاتی :

عملیات چاپ روی البسه تبلیغاتی مانند تیشرت تبلیغاتی ، غالبا برای تبلیغ و ترویج کار و مجموعه خود بکار میرود. با توجه به این موضوع که با چاپ میتوان کارهای هنری سخت و پیچیده را انجام داد. لوگو و طرحی که بر روی تیشرت تبلیغاتی چاپ میشود، اگر با دقت و ظرافت خاص انجام شود خیلی شیک و تمیز به چشم میآید. اغلب مشتریان چاپ روی تیشرت تبلیغاتی را نسبت به گلدوزی ترجیح میدهند و مدیران و کارمندان تدارکات که قیمت البسه تبلیغاتی برایشان مهم است و عمده خرید هستند ، این روش گزینه خوبی است و و طرح های پیچیده با چاپ بهتر از گلدوزی انجام میشود. تیشرت تبلیغاتی به همراه چاپ لوگو روی آن، بهترین روش برای بازاریابی و تبلیغ مجموعه و برندتان محسوب میشود.

 

نکات کلی در انتخاب تیشرت تبلیغاتی

خواهشا هر تیشرتی را که دم دست دارید با شلوار جین نپوشید ! دقیقا مانند زمانی که برای کت و شلوار خود، پیراهن یا کراوات متناسب آن را انتخاب میکنید، دقت و ظرافت به خرج میدهید نیز برای انتخاب تیشرت مناسب با تیپ خود هم حساس باشید. اسپرت پوش بودن به معنی این نیست که هرچه در کمد دارید بپوشید، استایل و تیپ غیر رسمی شما همانند تیپ رسمی شما اهمیت داشته و بیانگر سبک خاص شما است. نکته بعدی ، تن خوری تیشرت است، تن خوری تیشرت یکی از نکته های مهم در انتخاب تیشرت است. امسال تیشرت هایی با تن خوری سایز بزرگ یا بزرگتر از اندازه واقعی مد بود. ولی توصیه ما به شما ، انتخاب تیشرت متناسب به اندام شما و راحت بودن در آن است.

حال سوال اینجاست که تیشرت تن خور مناسب چه خصوصیاتی دارد ؟ تیشرت تن خور مناسب بایستی آن قسمت از بدن که دوست دارید نمایان باشد را به خوبی نمایش داده و آن قسمت از بدن که بایستی کار شود تا بهتر شود را مخفی کند. تیشرت شما بایستی تعادل بین تنگ یا گشاد بودن را برقرار کند و باید به اندازه کافی نزدیک بدن بوده بدون آن که کشیده شود.

طول تیشرت بایستی مناسب بوده و بلند تر یا کوتاه تر از باسن نباشد. به صورتی که اگر دستتونو بالا ببرید تیشرت از بس کوتاه باشه که بدن نما بشه . یا آستین های آن نباید بلند تر یا کوتاه تر از نصف بازوهایتان باشد. و دوخت تیشرت هم به گونه ای باشد که دقیقا روی خمیدگی شونه هایتان افتاده باشد و قسمت های دیگر آن شل نباشد.


چاپ سررسید و سالنامه اختصاصی 1400در هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

چاپ سررسید و سالنامه اختصاصی 1400در هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

 

همانطور که میدانید هزینه برای بدست آوردن یک مشتری جدید 10 برابر بیشتر از نگهداشتن مشتریان قدیمی است. مدیران و صاحبین کسب و کار همه برنامه های خود را برای حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید می چیننند. در این بین در اواخر سال از سررسید تبلیغاتی برای تشکر از کارمندان و مشتریان برای حسن انتخابشان استفاده می کنند. استفاده از سررسید نتنها باعث دلگرمی کارمندان و مشتریان از اینکه به یادشان بودید می‌شود بلکه موجب یادآوری برای خرید از دوباره از شما هم خواهد شد.

شما می توانید با چاپ اختصاصی روی سالنامه و یا چاپ طلاکوب یا تفره کوب و داغی لوگو روی سررسید در تعداد کم، برند خود را در ذهن آنها یادآوری کنید. شما نسبت به کسب و کارتان و مشتریان هدفتان میتوانید از انواع سررسید ها که از جمله آن میتوان به سررسید وزیری، اروپایی، جیر ، گالینگور، ترمو اشاره کرد، انتخاب کرده و در کمترین زمان تولید و به مشتریان خود عرضه کنید. در مقاله زیر شمارا با انواع سالنامه ها و اجزا و عواملی که روی قیمت نهایی آن تاثیر دارد آشنا میکنیم و در نهایت میتوانید با مشاورین ما تماس گرفته و به صورت رایگان از خدمات مشاوره ما استفاده کنید.

سررسید قطع وزیری ترمو داغی پلاکدار قیمت 47500 تومان

سررسید قطع وزیری ترمو داغی پلاکدار قیمت 47500 تومان

سررسید قطع وزیری جلد چرم کروکدیلی پلاکدار کاغذ سفید قیمت 66000 تومان

سررسید قطع وزیری جلد چرم کروکدیلی پلاکدار کاغذ سفید قیمت 66000 تومان

سررسید قطع وزیری دوتکه جای خودکار دار قیمت 56500 تومان

سررسید قطع وزیری دوتکه جای خودکار دار قیمت 56500 تومان

هنگامی که به پایان سال نزدیک میشویم یکی از مهمترین دغدغه های کارفرما ها و مدیران، خرید سررسید و سالنامه اختصاصی و توزیع آن میان همکاران و مشتریان میباشد. یافتن بهترین تولید کننده سررسید تبلیغاتی تبدیل به یک دغدغه بزرگ شده است. مدیران، قبل از اقدام به سفارش سررسید سوالاتی در ذهن خود دارند نظیر:

مدت زمان چاپ سررسید ؟

چاپ سررسید غالبا در پایان سال انجام میشود در این مرحله از زمان ، اکثر فروشگاه ها دارای فرم های آماده سالنامه و سررسید میباشند و فقط صفحات یا همان لت اختصاصی را چاپ میکنند و داخل سررسید قرار میدهند و سپس آن را صحافی میکنند.

قیمت سررسید غالبا از چند شروع میشود ؟

قیمت سررسید و سالنامه ، سالانه به نسبت به نوسانات دلار دچار تغییر چشمگیری میشود. این تغییرات به عواملی نظیر قیمت کاغذ و جلد آن و نوع چاپی که میزنند بر روی قیمت تمام شده و نهایی تاثیر میگذارند. هر چه قدر کیفیت آن ها بهتر ، قیمت سررسید به همان نسبت بیشتر می شود.

چند نوع سررسید در بازار موجود است؟

سررسید های عرضه شده در بازار اغلب به صورت سررسید رحلی | سررسید اروپایی | سررسید رقعی | سررسید جیبی | سررسید وزیری میتوان اشاره کرد.

 

سررسید وزیری ترمو دو تیکه قیمت 42000 تومان

سررسید وزیری ترمو دو تیکه قیمت 51000 تومان

نکاتی که در سفارش سررسید تبلیغاتی بایستی توجه کرد:

در هنگام سفارش سررسید تبلیغاتی بایستی فاکتور هایی را در نظر بگیرید که در زیر برای شما کاربران عزیز بهارگیفت تعدادی از آن ها را بازگو کرده ایم :

  • آشنایی با جامعه هدف
  • اطلاع از تیراژهای مقرون به صرفه و اقتصادی
  • جمع آوری اطلاعات کافی در مورد روش چاپی مناسب با سلایق و خواسته شما
  • مشخص کردن فرمت چاپ اختصاصی یا عمومی
  • اطلاع از مناسب ترین فرمت صفحات داخلی
  • انتخاب بهترین صحافی
  • افکت های ویژه در سررسید تبلیغاتی

چرا از سررسید بعنوان محبوب‌ترین هدیه تبلیغاتی یاد می شود؟

هدایای تبلیغاتی محصولات مختلفی هستند که برای تبلیغ نام و نشان یک شرکت، سازمان یا برند مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصولات علاوه بر دارا بودن کیفیت مناسب باید از ظاهر زیبایی هم برخوردار باشند. به ویژه این محصولات باید از دسته‌ای انتخاب شوند که دارای دامنه کاربرد وسیعی باشند. به این شکل افراد در طول روز با آن‌ها سروکار داشته به همان نسبت نشان و لوگو برند، شرکت یا سازمان در معرض دید افراد بیشتری قرار می‌گیرد. در این مطلب قصد داریم در مورد سررسیدهای تبلیغاتی و تاثیرگذاری آن‌ها بر افزایش تعداد مشتری و بالا رفتن میزان فروش صحبت کنیم

 

 

سررسید تبلیغاتی یکی از متداول ترین و قدیمی ترین هدایای تبلیغاتی محسوب میشود که اکثر شرکت ها و مجموعه ها و کسب و کار های کوچک و بزرگ همواره در پایان سال تصمیم میگیرند از این هدیه تبلیغاتی برای معرفی مجموعه خود به مشتریان و تشکر و قدردانی از همکاران و کارمندان خود استفاده میکنند. شما با ارائه سررسید تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ، این را در نظر داشته باشید که در طول سال جاری این محصول همراه مشتریان خواهد بود . سالنامه ها کاربرد وسیعی دارند و در موارد بسیاری استفاده میشوند سررسید تبلیغاتی یکی از کاربردی ترین گیفت تبلیغاتی به شمار می آید.

 

چاپ سررسید و سالنامه اختصاصی بهار گیفت

اصولا اکثر افراد تمایل به دریافت سالنامه تبلیغاتی دارند چون یک وسیله روزانه ضروری محسوب می‌شود. سررسیدها دارای منفعتی دوجانبه برای مصرف کننده و اعطا کننده هستند. از آنجایی که سررسیدها نوعی تقویم و روزشمار محسوب می‌شوند ابزاری بسیار کاربردی برای برنامه ریزی روزانه افراد محسوب می‌شوند. هر فرد در هر حرفه و شغلی می‌تواند برای تنظیم قرار ملاقات‌ها، تاریخ چک‌‌ها، لیست خرید و فروش و موارد زیاد دیگری از این دست از سالنامه تبلیغاتی استفاده کنند. امروزه طراحی و تولید انواع مختلف سررسید با توجه به پیشرفت تکنولوژی در چاپخانه‌های معتبر و باتجربه با کیفیت چاپ بالا انجام می‌شود

 

 

سررسید چیست ؟

سالنامه تبلیغاتی ، دفترچه و کتاب مانندی است که شامل تقویم سال جاری به همراه اطلاعاتی که به صورت پیوست در ابتدا و یا انتهای سررسید قرار گرفته است. به زبان ساده تر میتوان گفت که سالنامه تبلیغاتی همان دفترچه یادداشت روزانه میباشد تنها تفاوتشان این است که در هر صفحه آن دفتر یادداشت ( سالنامه تبلیغاتی ) دارای تاریخ است. سررسید میتواند شامل فهرستی از مناسبت ها باشد مناسبت های تاریخی و مذهبی و اتفاقات و یادواره ها که در زنده نگهداشتن خاطرات کمک میکند .

سررسید ها سالانه توسط توسط شرکت های مختلف چاپ میشود همه این کسب و کار ها تلاش میکنند که اطلاعات مفید و سودمندی در این سررسید ها قرار دهند. سررسید ها موضوعات مختلفی از قبیل فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، مذهبی و … را دربرمیگیرند. در طی سالیان اخیر ، سالنامه ها با نام های مختلفی از جمله سالنامه های مهندسی و دستیار و ورزشی چاپ شده اند.

غالبا مشتریان در مرتبه اول به جلد سررسید دقت میکنند و عواملی مانند کیفیت بالای جلد سررسید و متریال مورد استفاده در ساخت سالنامه تبلیغاتی تاثیر به سزایی بر روی جذب مشتری دارد. نا گفته نماند که برخی از همکاران تمرکز اصلی را فقط روی جلد سالنامه میگذارند و صفحات داخلی آن را فراموش میکنند. مشتریان بایستی به کیفت و متریال مصرفی صفحات داخلی سررسید توجه کنند همه موارد را در هنگام ثبت سفارش مشخص نمایند.

 

 

شرکت‌ها و کسب‌ و کارهای بزرگ چندین دهه است که از سالنامه تبلیغاتی برای معرفی خدمات و محصولات خود استفاده می‌کنند چون محصول تبلیغاتی است که کهنه نمیشود و پس از تاریخ انقضا میتوان از آن بعنوان دفتر یادداشت استفاده کرد. این محصول تبلیغاتی فرصت خوبی برای تبلیغ خدمات و محصولات شرکت‌ها را فراهم می‌کند. هنوز هم سالنامه تبلیغاتی جایگاه خاصی در استراتژی‌های تبلیغاتی شرکت‌ها دارد. البته به لطف گسترش فناوری‌های چاپ، این روزها سالنامه‌ها تنوع زیادی دارند و فضای قابل توجهی برای شرکت‌ها فراهم می‌کنند تا در طراحی و تهیه آن خلاقیت بیشتری به خرج دهند.  سالنامه‌ها معمولا از سه قسمت مقدمه، روز شمار و بخش اختصاصی یادداشت تشکیل می‌شوند که هرکدام استفاده خاصی دارد.

پررونق ترین هدیه تبلیغاتی در آخر سال کدام است؟

جنس کاغذهای استفاده شده برای تولید سررسید

کاغذ هایی که در تولید سررسید تبلیغاتی استفاده میشود میتوان به کاغذ های تحریر سفید یا تحریر کرم رنگ یا کاغذ گلاسه اشاره کرد.

در تولید سررسید اختصاصی، کاغذ تحریر سفید رنگ چه کاربردی دارد؟

کاغذ تحریری که برای تولید سررسید اختصاصی استفاده میشود اغلب سفید رنگ است که گراماژ آن 70 یا 80 گرم میباشد و اغلب برای تولید سررسید اختصاصی از کاغذهای 80 گرمی استفاده میشوند و در بقیه موارد برای از کاغذ تحریر سفید 70 گرمی استفاده میکنند. لازم به ذکر است این نکته هم توجه داشته باشیم که اگر به دنبال تولید سررسید تبلیغاتی ارزان هستید ما کاغذ تحریر 80 گرمی را به شما پیشنهاد نمیکنیم چون قیمت سررسید تمام شده بیشتر میشود.

در تولید سررسید اختصاصی، کاغذ تحریر کرم رنگ چه کاربردی دارد؟

این کاغذ با جلوه دادن و خاص تر کردن سررسید در تولید و طراحی سال 1399 استفاده شد و با تجربه بر این موضوع امسال نیز برای تولید سررسید 1400 از این کاغذ تحریر نیز برای متقاضیان این نوع کاغذ تحریر، استفاده میکنیم. قیمت سررسید تبلیغاتی با کاغذ رنگ کرم تحریر، از کاغذ تحریر سفید گرانتر میباشد و آن نیز همانند کاغذ تحریر سفید در گراماژ 70 گرم یا 80 گرمی تولید میشود.

در تولید سررسید اختصاصی، کاغذ گلاسه چه کاربردی دارد؟

از موارد کاربردی در تولید سررسید اختصاصی استفاده از کاغذ های گلاسه 90 گرم تا 135 گرمی میباشد. غالبا از کاغذ گلاسه 135 گرمی به عنوان تولید لت اختصاصی سررسید استفاده میکنند و اگر ما بخواهیم نوشته یا عکسی را در سررسید استفاده نماییم و لتی را داخل آن جایگذاری کنیم برای چاپ لت احتصاصی از کاغذ های گلاسه استفاده میکنیم. و هنگام تولید و صحافی سررسید از آن استفاده میکنیم. برای برگه های روزشمار یا هفته شمار کمتر از کاغذ گلاسه استفاده میشود.

 

ست دوتکه سررسید و خودکار

مهمترین نکاتی که باید در خرید سررسید به آن توجه ویژه ای کرد، چیست؟

مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد سالنامه‌های تبلیغاتی به چشم می‌آید جنس جلد و دوام و ماندگاری و کیفیت مناسب آن است. همچنین صفحات داخلی سالنامه‌ باید دارای فضایی کافی و مناسب جهت نوشتن یادداشت‌های روزانه باشد. علاوه بر این جنس برگه‌های سالنامه‌ نیز باید دارای کیفیت مناسبی باشند.  ایده‌های زیادی برای طراحی صفحات داخلی سالنامه‌های تبلیغاتی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به چاپ لوگو در بالای صفحات، درج سخنان پند‌آموز در پایین صفحه و موارد دیگری از این دست اشاره کرد.

هرچه قدر که به روزهای پایانی سال نزدیکتر میشویم ، تب و تاب و جنب و جوش تهیه سالنامه های تبلیغاتی در میان کسب و کار ها و شرکت ها و کارخانجات و سازمان ها افزایش میابد. مجموعه ها، سالنامه های سال جدید را با اضافه کردن لوگو و لت های گلاسه اختصاصی کرده و در اختیار مشتریان و همکاران خود قرار میدهند. ارائه هدیه تبلیغاتی ای مانند سررسید باعث میشود مشتریان در طول سال هنگام استفاده از آن ، یاد شرکت هدیه دهنده و لوگو آن بیفتد. این را بخاطر بسپارید که همیشه خرید سالنامه برای مجوعه ای ، کار راحتی نیست و یکی از مهمترین دغذعه های مدیران مجموعه و قسمت تدارکات آن ها، یافتن تامین کننده یا شرکت واسطه ای که بتواند با خیال راحت کار خود را به آن بسپارد و در نهایت همان چیزی که مد نظرشان بوده را در موعد مقرر شده تحویل بگیرند

بعضی از شرکت ها و کارمندان تدارکات کارخانه ها و سازمان ها ، با تحقیق و پرس و جو به تولید کننده اصلی دسترسی پیدا میکند و با آن ها در ارتباط میشوند و خرید بدون واسطه را برمیگزینند. برخی نیز از مجموعه ها ترجیح میدهند که خود نیز سررسید را طراحی کرده و به تولید برساند . این مجموعه ها با حضور یک فرد متخصص در این خصوص با چاپخانه و صحافی و جلدسازی ها هماهنگ شده و اقدام به تولید سررسید تبلیغاتی مینمایند. اگر چه در ابتدا به نظر رسید که این روش هزینه ها کاسته میشود ولی به خاطر یکپارچه نمودن مراحل طراحی تا تولید و بی تجربه گی امکان دارد با ریسک کاهش کیفیت مواجه شوند. این کار ، توصیه نمیشود زیرا :

1 – نداشتن دسترسی کامل به تولید کنندگان اصلی سالنامه
2 – نداشتن تجربه و آشنایی کامل
3- عدم وجود زمان کافی و نیرو برای پیگیری مراحل مانند طراحی و جنس و  کیفیت و …

برخی دیگر نیز، با خیال آسوده کار خود را به یک شرکت تبلیغاتی میسپارند و آن شرکت کار طراحی تا تولید را به عهده گرفته و با مسئولیت صد درصد اقدام به تولید می نماید.

شرکت های تبلیغاتی در این گونه موارد وارد عمل میشود و علاوه بر پاسخ گویی به نیازهایتان، سودی را برای خود بدست بیاورند، این گونه شرکت ها با کسب اعتماد خریدار و توانایی در مهارت های مذاکره و فروش و داشتن روابط مناسب ، مشتری را به خرید از محصولات خود متقاعد مینماید و اگر در این امر موفق نباشد عملا فرصت ارتباط با مشتری و کسب سود را در اختیار رقبا گذاشته و از گردونه فروش عقب میماند.

سررسید اروپایی ترمو ترک کشدار قیمت 34500

سررسید اروپایی ترمو ترک کشدار قیمت 41500 تومان

از مهمترین مزایای سررسید تبلیغاتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

سالنامه‌ها را میتوان یکی از مهمترین و بهترین ابزارها برای تبلیغ برند و در نهایت فروش بیشتر شما نامید که میتوان آن را بعنوان هدیه در شروع سال جدید به مشتریان یا دوستان یا کارمندان خود داده و اگر طراحی جالبی داشته باشد در ذهن و خاطره آنها جاودانه شوید. سالنامه‌ها برای مشتریان شما نتنها می تواند خاطره انگیز باشد بلکه کاربردهای بسیار زیادی هم برای آنها به ارمغان می آورد. مثلا مشتریان شما در طول سال اطلاعات مهم و برنامه های مهم خود را در سالنامه سال جدید یادداشت می کنند و از آن برای روزهای بعد استفاده خواهند کرد.  به دلیل کاربردی بودن سررسید و مدت زمان استفاده طولانی (یک سال) از آن ، این یک محصول تبلیغاتی مفیدی تلقی میشود. سررسید را براساس عمومی یا اختصاصی بودن آن ، نوع جلد و صحافی و سایز سالنامه و حتی صفحات داخلی دسته بندی کرد.

بهترین مرکز تولید کننده سررسید تبلیغاتی دارای چه ویژگی‌هایی است؟

سررسید ها امروزه تبدیل به ابزاری موثر برای ارائه  اطلاعات به مشتریان و شرکت ها شده است. برای رسیدن به محصول با کیفیت انتخاب یک مجموعه ای معتبر برای چاپ سالنامه و تقویم ضروریست. مجموعه ها و شرکت های زیادی موجود است که خدمات انتشارات و چاپی مانند چاپ بروشور، چاپ هولوگرام ، چاپ کاتالوگ و سربرگ و ساک دستی کاغذی و … را ارائه میدهند، شما بایستی تولید کننده ای را انتخاب نمایید که صفر تا صد کار از طراحی گرفته تا تحویل کالا را هندل کند. مناسبترین تولید کننده سررسید تبلیغاتی ، مجموعه ای است که حین ارائه محصول درخواستی با بهترین کیفیت ، نیاز های شما را به نحو احسنت بشناسد، مجموعه ای را انتخاب کنید که متشکل از یک تیم حرفه ای باشد و دارای کارشناسان حرفه ای در زمینه خود باشند و در طول دوره آماده سازی سررسید ، خدمات مشاوره و حمایت داشته باشند و به تمامی راهکار ها در زمینه طراحی و چاپ حرفه ای سررسید مطلع باشند.

بعضی از شرکت های تبلیغاتی خدمات بی نظیری مانند بازاریابی دیجیتالی هم به مشتریان خود ارائه میدهند اینگونه شرکت ها بعد از دریافت هر سفارش یک کارشناس را مسئول پیگیری و رسیدگی به همه مراحل سفارش از طراحی گرفته تا لحظه تحویل کالا و سفارش و رابطی با دیگر کارشناسان مجموعه است. نکته بعدی که بسیار مهم هم نیز هست، کیفیت سررسید است. زیرا این سررسید ها به گونه ای نماینده شرکت شما میان مخاطبین است و بدین دلیل بایستی در مراحل طراحی تا چاپ نهایت دقت انجام شود. چاپ سالنامه ارزان قیمت با کیفیت پایین اصلا گزینه خوبی نیست و پرستژ شرکت شما را زیر سوال میبرد ، سررسید یا هر هدیه تبلیغاتی مانند محصولات یا خدمات شرکت شما، نماینده برند و نام و اعتبار شماست و کیفیت پایین محصول تبلیغاتی شما نشان دهنده لول پایین بودن مجموعه و خدمات شما است پس در هنگام خرید محصولاتی تبلیغاتی نظیر سررسید صرفا دنبال پایین ترین هزینه نباشید چون هیچ ارزانی بی علت و هیچ گرانی بی حکمت نیست. ارایه یک سالنامه زیبا و با کیفیت ، همیشه مشتریان شما را خوشحال میکند و رضایت بخشی فراوانی به دنبال دارد و در نهایت مشتریان زیادی به سمت شما کشیده میشود.

مسئله مهم بعدی ، قیمت سررسید تبلیغاتی توسط شرکت های تبلیغاتی میباشد، مجموعه ای را انتخاب کنید که دست اول بوده و با حداقل واسطه در ارتباط باشد ، پیشنهاد ما انتشارات نیست زیرا حجم کاری آن ها در پایان سال بسیار زیاد بوده و خدماتی نظیر طراحی و مشاوره را ندارند . توصیه ما بشما یک شرکت تبلیغاتی با کارشناسان حرفه ای دست اول که با انتشارات قرارداد بسته میباشد که همه کارهای طراحی و ویراستاری و تایید طرح را انجام داده و جهت چاپ به انتشارات ارسال میکند.

 

چرا از سررسید بعنوان محبوب‌ترین هدیه تبلیغاتی یاد می شود؟

سالنامه را می توان یک برنامه سالیانه دانست که در آن اطلاعات مهم سیاسی اعم از تعطیلات سیاسی یا اطلاعات و تعطیلات و وقایع مذهبی و یا اجتماعی ثبت شده و افراد مختلف می توانند نسبت به این رویدادها برنامه خود را هماهنگ کرده و برنامه ریزی خود را انجام دهند. از دیگر مزایای سررسید ها میتوان به این 7 مورد اشاره کرد :

 

  1. سالنامه تبلیغاتی وسیله ای کاربردی است : سالنامه یک هدیه تبلیغاتی کاربردی است. همه‌ افراد از هر قشر و سن و سالی که باشند، به تقویم نیاز دارند. بسیاری از افراد برای برنامه‌ریزی کارهای روزانه خود، از سالنامه استفاده می‌کنند و استفاده از آن هیچ محدودیت سنی ندارد. در هر خانه‌ای یکی دو سررسید پیدا می‌شود. سررسید در واقع هم دفتر یادداشت است و هم تقویم رومیزی.
  2. سالنامه تبلیغاتی فضای کافی برای تبلیغات دارد : سالنامه فضای کافی برای تبلیغات دارد. روی جلد، پشت جلد، صفحات داخلی، پاورقی‌ها و در مجموع هر جایی از سالنامه که تصور کنید، می‌توانید تبلیغات و معرفی محصولات خود را بگنجانید. در واقع، اگر یک شرکت و کسب و کار بزرگ دارید، که خدمات و محصولات زیادی دارد و می‌خواهید مفصل به همه آنها بپردازید، سالنامه بهترین انتخاب برای هدیه تبلیغاتی است.
  3. سالنامه تبلیغاتی مناسب برای همه اقشار است : سالنامه تبلیغاتی به قشر خاصی اختصاص ندارد. فرقی نمی‌کند که مخاطب هدف و مشتریان بالقوه شما جزو کدام قشر جامعه باشند. در هر صورت به سررسید نیاز دارند و مطمئنا هدیه‌ای که به آنها می‌دهید مورد توجهشان قرار می‌گیرد. افراد شاغل، محصلان و دانشجویان و حتی خانه‌داران از سالنامه استفاده می‌کنند.
  4. سالنامه تبلیغاتی تبلیغات طولانی‌مدت دارد : سررسید ها حداقل یک سال دست مشتری‌ها و مخاطبان، باقی می‌مانند. اگر مخاطب مورد نظر، از سالنامه به عنوان دفتر یادداشت استفاده کند حتی بیشتر از یک سال مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی کمترین زمان استفاده از آن حداقل یک سال است. با چاپ سررسید تبلیغاتی، به مدت 365 روز، به طور مداوم نام برند و تبلیغ محصولات و خدمات شما در مقابل چشمان مشتریان و مخاطبان قرار دارد. در نتیجه، این مدت طولانی، فرصت خوبی است تا خودتان را به مشتریان معرفی کنید. نام برند خود را در ذهن آنها حک کنید و هر بار که محصولات و خدمات شما را نیاز دارند، اولین برندی هستید که به ذهن مشتری می‌رسد.
  5. سالنامه تبلیغاتی تنوع بسیار زیادی دارد : سالنامه‌های تبلیغاتی تنوع زیادی دارند. هم از نظر ابعاد هم از نظر جنس کاغذ، شکل ظاهری، جنس جلد و… . در نتیجه با توجه به سلیقه مخاطبان و با توجه به نوع کسب و کاری که در آن فعالیت می‌کنید، می‌توانید مدل مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین، با توجه به نوع تبلیغات و میزان اطلاعاتی که می‌خواهید در اختیار مخاطب بگذارید، طراحی آن دارای تنوع است. در نتیجه، هدیه‌ای است که هم برای شما به عنوان تبلیغ کننده و هم برای مخاطب به عنوان مصرف کنند، قابل انعطاف است.
  6. قیمت سالنامه تبلیغاتی تنوع دارد : سررسیدها از آنجاکه تنوع زیادی از نظر طراحی و جنس و چاپ دارند، از نظر قیمت نیز متنوع هستند. اگر نمی‌توانید برای تبلیغات خود زیاد هزینه کنید، می‌توانید مدل‌های ارزان‌تر و ساده‌تر را انتخاب کنید یا مدل‌هایی که ابعاد کوچک‌تری دارند. اگر برای هدایای تبلیغاتی محدودیت مالی ندارید، می‌توانید مدل‌های بزرگ‌تر را انتخاب کنید. حتی انواع سالنامه‌های لوکس هم وجود دارد که کاغذهای آنها بسیار باکیفیت است، جلدهای شیکی دارد و طبیعتا چاپ آنها نیز مراحل خاص و پیچیده‌تری دارد. تنوع قیمت، باعث می‌شود که بتوانید با توجه به مقدار بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، بهترین گزینه را انتخاب کنید.
  7. ابعاد سالنامه تبلیغاتی دارای تنوع است : با توجه به مقدار اطلاعاتی که می‌خواهید در سالنامه بگنجانید، می‌توانید ابعاد و تعداد برگه‌های سالنامه را انتخاب کنید. در موقع سفارش سررسید باید به سایز آن توجه ویژه ای شود، برای استفاده بهینه میتوان از سایزهای متداول استفاده کرد. شما میتوانید با مطالعه سایزهای رایج سالنامه در موقع سفارش براحتی طرح خود را در سایز مورد نظر طراحی و به اپراتور و مجری سفارش خود بدهید. در اینجا ما می خواهیم به بعضی سایزهای متعارف سررسید اشاره کرده و برای شما فیلمی که تهیه کردیم تا شما مشتریان عزیز به خوبی با سایزهای متداول سررسید‌ها آشنا شوید:

 

 

روش های حک لوگو بر روی سررسید و سالنامه تبلیغاتی چگونه است؟

روش داغ کوب : با استفاده از دستگاه داغکوب ، طرح مورد نظر را بر روی جلد سررسید به طریقه حرارت و فشار زیاد حک میکنند که بایستی ابتدا طرح بر روی کلیشه ساخته شود و سپس با دستگاه بر روی محل مورد نظر تنظیم شده و با فشار و حرارتی که  دستگاه روی جلد وارد می کند کلیشه مورد نظر روی جلد حک میشود. برای داغ کوب کردن بهترین جنس ترمو است.

روش طلاکوب و نقره کوب : چاپ طلاکوب یا نقره کوب بر روی سطوحی مثل چرم، فوم، پلاستیک و کاغذ به شکل طلاکوب و نقره کوب و یا رنگی کوب و مشکی کوب صورت میپذیرد که با استفاده از حرارت ، آن لایه رنگی روی سطح مورد نظر مینشیند. اندازه چاپ متناسب با نوع سطح جسم مورد نظر از کلیشه های 1.5 تا 3 میلیمتر استفاده میشود.

روش لیزر به صورت مستقیم : برای حک لوگو روی جلد سالنامه بایستی به این نکته توجه کرد که حک لیزر روی هر نوع جلدسررسیدی مناسب نیست. در این روش با کمک دستگاه لیزر روی جلد سالنامه حرارت ایجاد شده و سطح جلد را سوزانده و لوگو مشتری را بافت جلد اجرا میکند. یکی از بهترین نوع جلد ها برای لیزر به صورت مستقیم، جنس جیر است چون طرح لیزر شده به خوبی تغییر رنگ داده و زیبایی خاصی به جلد میدهد. دستگاهی که لیزر را انجام میدهد بایستی از لحاظ فنی تنظیم شود و علاوه بر این بایستی زمان و دقت و ظرافت انجام کار هم بایستی مورد توجه قرارگیرد.

روش پلاک : از دیگر مواردی که در تولید و عرضه سالنامه تبلیغاتی مورد توجه قرار میگیرد استفاده از پلاک با امکان طرح و لوگو اختصاصی مجموعه است که به وسیله چسب های مخصوصی روی سالنامه چسبانده میشود. جنس پلاک فلز یا مولتی استایل است. شکل ظاهری و زیبایی پلاک فلزی بیشتر از مولتی استایل است. اما پلاک مولتی استایل از نظر اقتصادی به صرفه تر است بعضی از شرکت ها طرح و لوگو خود را به صورت کامل روی مولتی استایل پیاده سازی کرده و باتوجه به این موضوع که مولتی استایل به واسطه لیزر برش خورده هیچ محدودیتی برای سفارش دهنده و مشتری ندارد.

روش سیلک : یکی از قدیمی ترین روش ها در چاپ روش سیلک است که در این روش طرح و لوگوی موردنظر به وسیله شابلون و جوهر مخصوص روی جلد منتقل شده  در صورتی که سطح پوشش جلد زیاد صاف نمیباشد و دارای برآمدگی های درستی میباشد ، از این جهت پیشنهاد ما این است که از سیلک برای چاپ استفاده نکنید.

 

سایزهای متداول سررسید‌ها چه سایزهایی می‌باشد؟

1. سالنامه تبلیغاتی وزیری رایج‌ترین نوع سالنامه است و قطع آن 17 در 24 سانتی متر است. باید گفت که مشتریان زیادی در موقع خرید سالنامه به دنبال قطع وزیری می باشند. از مهمترین مزیت‌های این سالنامه جادار بودن آن برای نوشتن اطلاعات مهم در طول روز و هفته می باشد.


لوله کشی آتش نشانی

?

 لوله کشی آتش نشانی

لوله کشی آتش نشانی در گستره صنعت ساختمان ایجاد آرامش و محیطی محفوظ برای ساکنین و لزوم حفظ جان مردم در برابر حریق یکی از وظایف خطیر سازندگان کشور می باشد .با اینکه
قوانین کشوری ساختمان برای اکثر سیستم های تاسیساتی مقرراتی برقرار نموده است ، ولی متأسفانه برای سیستم های اطفاء حریق تاکنون مقرراتی جامع ومفهومی بخصوص درامر
تاسیسأت مربوطه وضع نشده است . البته اخیرا بسیاری از شهرداریها برای اخذ پروانه پایان کار برای ساختمانهای نسبتا انبوه , سازندگان را ملزم به راه اندازی و نصب تجهیزات تاسیسات
آتش نشانی و تاییدیه توسط آتش نشانی نموده است .

لوله کشی آتش نشانی

تاسیسات آتش نشانی شامل سیستم اعلان و اطفای حریق است , که لوله کشی آتش نشانی بخشی از سیستم اطفای حریق میباشد . اجرای لوله کشی آتش نشانی از لحاظ متریال لوله

[caption id="attachment_7888" align="aligncenter" width="362"]لوله کشی آتش نشانی? لوله کشی آتش نشانی[/caption]

و اتصالات و نحوه اجرا تقریبا مانند جوشکاری لوله کشی گاز بوده و البته تفاوتهایی در استانداردها و ضوابط آن وجود دارد .

رایزر تر:

رایزر تر همیشه دارای آب بوده و به منبع تأمین آب سیستم اطفای آتش ساختمان متصل است. در این روش امکان آبرسانی به سیستم توسط پمپ خودروی آتشنشانی لوله کشی آب و فاضلاب
وجود ندارد.

رایزر ترکیبی:

در سیستم ترکیبی، لوله عمودی رایزر همیشه دارای آب بوده و به منبع تأمین آب سیستم اطفاء حریق وصل میباشد. علاوه بر آن این سیستم دارای انشعاب ویژه خودروهای آتشنشانی بوده
لوله کشی آب و فاضلاب که در صورت احتیاج میتواند توسط پمپ خودروهای آتشنشانی تغذیه گردد.

رایزر مشترک:

در این روش تنها یک رایزر جهت تأمین آب سیستم اسپرینکلر و همچنین سیستم لوله کشی عمودی استفاده میشود. استفاده از این روش بایستی با رعایت قطر لوله کشی مناسب و همچنین
لوله کشی آب و فاضلاب نکات طراحی مربوط به نحوه انشعاب گیری به فصل 1 مراجعه شود میباشد.

لوله کشی اسپرینکلر

با ملاحظه به اینکه از اختیارات و وظایف هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ، کمک به گسترش اصول صحیح مهندسی ساختمان و همکاری با وزارت مسکن و شهرسازی در زمینه تدوین ،اجرا و
کنترل قوانین کشوری ساختمان و استانداردها و ضوابط می باشد بنابراین هیئت مدیره سازمان طبق درخواست سازمان آتش نشانی کشوری، در زمینه سیستم های اطفاء حریق با گروه تخصصی
لوله کشی آب و فاضلاب تاسیسأت مکانیک مشاوره و از آنها کسب نظر کرد.

 آتش نشانی چیست

در همین خصوص گروه تخصصی تاسیسأت مکانیک اقدام به تهیه ضوابظ زیر نمود. مقررات ملی ساختمان، مجموعه اصول و استانداردهای فنی و ترتیب کنترل اجرای آنهاست که بایددر دیزاین ،
محاسبه، اجرا، استفاده و نگهداری ساختمان ها در جهت تأمین ایمنی،مصرف صحیح و مناسب، آسایش، صرفه اقتصادی، حفاظت محیط زیست و صرفه جویی در مصرف آب و حفظ سرمایه های
لوله کشی آب و فاضلاب ملی رعایت شود. همچنین در مبحث دوم مقررات ملی ساختمان تعریف گشته است.

استاندارد لوله کشی آتش نشانی

که در مباحثی که مقررات کشوری ساختمان تدوین نگردیده باشد، تا زمان تصویب، منابع معتبر به طور اختیاری منتشر شده توسط مراجع ملی ذیربط مالک عمل خواهند بود. با توجه به مبحث
سوم مقررات ملی ساختمان طراحی، ساخت، پرداخت، تجهیز، نگهداری وشرکت کردن هر بنا و راههای خروج آن باید به گونه ای برنامه ریزی شود , که در صورت بروز آتش ، ساکنین زمان کافی
لوله کشی آب و فاضلاب نشود. سیستم رایزر مرطوب برای تمامی ساختمانها طراحی سیستم رایزر مرطوب الزامیست .

روش خشک :

در این روش منبع آب موردنیاز برای سیستم آتش‌نشانی از منبع آب ساختمان جداست و معمولاً از طریق لوله ورودی که در جلوی درب ساختمان نصب‌شده تأمین می‌شود. ازآنجایی‌که در
لوله کشی آب و فاضلاب  این روش همواره در سیستم لوله‌کشی آب وجود ندارد به آن روش خشک گفته می‌شود. در سیستم خشک آب موردنیاز در هنگام ضرورت به سیستم لوله‌کشی
پمپاژ می‌شود.

 روش تر :

در روش تر آب موردنیاز از طریق آب شهری تأمین می‌شود و آب همواره در لوله‌کشی وجود دارد و به همین دلیل به آن سیستم تر گفته لوله کشی آب و فاضلاب می‌شود.

روش ترکیبی:

در این روش از هر دو سیستم تر و خشک استفاده می‌شود و با توجه به شرایط ساختمان نظیر مساحت و ارتفاع از آن استفاده لوله کشی آب و فاضلاب می‌شود.

تجهیزات مورد استفاده در سیستم آتش‌نشانی

تجهیزات به‌کاررفته در سیستم‌های آتش‌نشانی جهت رساندن آب به محل حریق عبارتند از : هیدرانت آتش‌نشانی، دنباله آتش‌نشانی، شیر فلکه آتش‌نشانی، درپوش آتش‌نشانی، قرقره
آتش‌نشانی، لوله کشی آب و فاضلاب نازل آتش‌نشانی، تبدیل آتش‌نشانی، کوپلینگ آتش‌نشانی، جعبه آتش‌نشانی و شلنگ آتش‌نشانی.

هیدرانت آتش‌نشانی

هیدرانت های آتش‌نشانی معمولاً در دو نوع زمینی و ایستاده تولید می‌شوند که در کشور ما نوع ایستاده متداول است. هیدرانت های ایستاده به دو نوع خشک و تر دسته‌بندی می‌شوند.
لوله کشی آب و فاضلاب  هیدرانت ایستاده تر همواره پر از آب بوده و در مکان‌هایی که احتمال یخ‌زدگی آب نیست به کار می‌رود. در مقابل در هیدرانت ایستاده خشک آب همواره وجود ندارد.

کوپلینگ آتش‌نشانی

کوپلینگ های آتش‌نشانی اتصالات اطفاء حریقی هستند که به کوپلینگ های شلنگ خور نیز معروف هستند . کوپلینگ آتش‌نشانی از یک سمت به هیدرانت متصل به شیر فلکه و از سمت
دیگر به هیدرانت های متصل به نازل کوپله می‌گردند. شیلنگ‌ها هم از راه سیم‌پیچ و هم به‌وسیله‌ی بست به کوپلینگ وصل می‌شود. کوپلینگ STORZ آریا کوپلینگ از آلیاژهای آلومینیوم
لوله کشی آب و فاضلاب ساخته می‌شود.

شیر فلکه آتش‌نشانی

شیر فلکه آتش‌نشانی به منظور کنترل و قطع و وصل جریان استفاده می‌شود. شیر فلکه کشویی آریا کوپلینگ وظیفه انتقال آب از منبع اصلی به شیلنگ آتش‌نشانی را دارد و از جنس برنج ساخته‌
لوله کشی آب و فاضلاب شده است.

جعبه آتش‌نشانی

جعبه آتش‌نشانی (FIRE BOX) جهت نگهداری شیلنگ آتش‌نشانی و کپسول‌های اطفاء حریق نصب می‌شود. جعبه‌های آتش‌نشانی با سیستم لوله‌کشی تر یا خشک ارتباط دارند و آتش‌نشانان
لوله کشی آب و فاضلاب  برای تأمین آب خود از جعبه‌های آتش‌نشانی استفاده می‌کنند. جعبه‌های آتش‌نشانی در دو نوع توکار و روکار و در ابعاد مختلف طراحی می‌شوند.

تاسیسات موردنیاز آتش‌نشانی ساختمان‌های مسکونی

با افزایش تعداد طبقات ساختمان‌های مسکونی و همچنین ساختمان‌های عمومی باید علاوه بر نصب کپسول‌های آتش‌نشانی، سیستم‌های اطفاء حریق خشک و تر نیز اجرا گردد. به‌عنوان مثال
برای ساختمان‌های دارای 7سقف (6طبقه بالای پیلوت) علاوه بر سیستم تر، اجرای (لوله‌کشی) سیستم خشک نیز الزامی است. به منظور امکان تغذیه شبکه اطفاء حریق خشک ساختمان‌ها
لوله کشی آب و فاضلاب نیز بایستی در خارج از ساختمان اتصال کوپلینگ آتش‌نشانی وشیر یک‌طرفه نصب گردد.

جعبه آتش نشانی چیست؟

جنس لوله‌های شبکه آتش‌نشانی تر باید از نوع لوله‌های فولادی گالوانیزه یا لوله‌های سیاه سبک مطابق استاندارد DIN 2440 انتخاب شود. باید توجه کرد که کل سیستم لوله‌کشی باید در برابر
لوله کشی آب و فاضلاب تغییرات جوی، خوردگی و سایر عوامل عایق‌بندی شوند و همچنین این شیرها و اتصالات فلزی باید از نوع فشارقوی انتخاب گردند.

انواع شیرآلات آتش‌نشانی

جنس لوله و اتصالات جهت اجرای سیستم خشک آتش‌نشانی باید از نوع لوله‌های سیاه درزدار و اتصالات جوشی مطابق استاندارد DIN2440 باشد. همچنین در ساختمان‌های بلندمرتبه اجرای
سیستم اسپرینکلر ضرورت دارد و به دلیل فشار بالای سیستم اسپرینکلر از لوله‌های مانیسمان رده 40 و اتصالات مانیسمان در سیستم لوله‌کشی آن استفاده می‌شود. ازجمله شیرآلات مهم
لوله کشی آب و فاضلاب که به منظور کنترل و قطع و وصل جریان در سیستم آتش‌نشانی اسپرینکلر به کار می‌رود می‌توان به شیر توپی، شیر دروازه ای و شیر پروانه ای ، شیر کنترل فشار و
شیر یک‌طرفه اشاره کرد.

سیستم اسپرینکلر (Sprinkler system)

سیستم اسپرینکلر از قدیمی‌ترین سیستم‌های اطفاء اتوماتیک حریق در ساختمان‌های مسکونی و تجاری و ... بوده که مورد استفاده قرارگرفته است. سیستم اسپرینکلر از یک منبع ذخیره آب،
سیستم تأمین‌کننده‌ی فشار، لوله‌ها، اتصالات فلزی، شیرآلات به منظور توزیع آب و سیستم پاشش خودکار (Sprinkler) تشکیل شده است. منبع آب سیستم‌های اسپرینکلر می‌تواند به‌صورت

[caption id="attachment_7890" align="aligncenter" width="225"]لوله کشی آتش نشانی صنعتی? لوله کشی آتش نشانی صنعتی[/caption]

مخزن آب به همراه پمپ، مخزن نصب‌شده در ارتفاع و یا لوله‌کشی آب شهری باشد. نحوه‌ی عملکرد این سیستم به گونه ایست که حباب شیشه‌ای پاشنده‌ها در واکنش به آتش شکسته شده
لوله کشی آب و فاضلاب  و باعث پاشیده شدن آب روی آتش می‌شود.

لوله کشی آتش نشانی به روش ترکیبی (خشک و تر):

در لوله کشی این سیستم‌ها به طور هم‌زمان از ترکیب دو سیستم خشک و تر و از یک خط لوله مشترک استفاده می‌شود. امروزه استفاده از لوله کشی آتش نشانی مرکب رایج‌تر است.
سیستم اطفاء خشک جهت اطفاء حریق آتش نشانی و سیستم اطفاء تر برای اطفای حریق کوچک توسط ساکنین اجرا می‌شود. لازم به ذکر است در ساختمان‌های بلند از بوستر پمپ آتش
نشانی لوله کشی آب و فاضلاب برای تأمین فشار سیستم آتش نشانی استفاده می‌شود.

تجهیزات مورد استفاده در لوله کشی آتش نشانی

  1. هیدرانت آتش‌نشانی
  2. دنباله آتش‌نشانی
  3. شیر فلکه آتش‌نشانی
  4. درپوش آتش‌نشانی
  5. قرقره آتش‌نشانی
  6. نازل آتش‌نشانی
  7. تبدیل آتش‌نشانی
  8. کوپلینگ آتش‌نشانی
  9. جعبه آتش‌نشانی
  10. شلنگ آتش‌نشانی

کوپلینگ آتش‌نشانی:

کوپلینگ های آتش‌نشانی اتصالات اطفاء حریقی هستند که به کوپلینگ های شلنگ خور نیز معروف هستند. کوپلینگ آتش‌نشانی از یک سمت به هیدرانت متصل به شیر فلکه و از سمت دیگر
به هیدرانت های متصل به نازل کوپله می‌گردند. لوله کشی آب و فاضلاب شیلنگ‌ها هم از راه سیم‌پیچ و هم به‌وسیله‌ی بست به کوپلینگ وصل می‌شود.

شیر فلکه آتش‌نشانی:

شیر فلکه آتش‌نشانی به منظور کنترل و قطع و وصل جریان استفاده می‌شود. شیر فلکه کشویی وظیفه انتقال آب از منبع اصلی به شیلنگ آتش‌نشانی را دارد و از جنس برنج ساخته‌شده لوله
کشی آب و فاضلاب لوله کشی آتش نشانی است.

جعبه آتش‌نشانی:

جعبه آتش‌نشانی (FIREBOX) جهت نگهداری شیلنگ آتش‌نشانی و کپسول‌های اطفاء حریق نصب لوله کشی آب و فاضلاب می‌شود. جعبه‌های آتش‌نشانی با سیستم لوله‌کشی تر یا خشک
ارتباط دارند و آتش‌نشانان برای تأمین آب خود از جعبه‌های آتش‌نشانی استفاده می‌کنند. جعبه‌های آتش‌نشانی در دو نوع توکار و روکار و در ابعاد مختلف طراحی لوله کشی آتش نشانی می‌شوند.

انواع لوله آتش نشانی

لوله آتش نشانی نوعی لوله فولادی کربنی معمولی است که برای انتقال عامل مهار آتش مانند آب یا گاز مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً به رنگ قرمز است اما لوله های دیواری سبک دارای
لوله کشی آب و فاضلاب نمای بیرونی گالوانیزه ای با ظاهری نقره ای هستند. نصب لوله‌های فولادی قرمز فقط به سیستم‌های آبپاش لوله مرطوب محدود می‌شود. نصب لوله گالوانیزه در

سیستم‌های آبپاش لوله مرطوب و خشک (از جمله سیستم‌های آبپاش لوله پیش ساز) مجاز لوله کشی آتش نشانی است.

تست و نگهداری لوله کشی آتش نشانی

سیستم های آبرسانی اطفاء حریق ، شلنگ های آتش نشانی ، اتصالات و شیر ها لازم است پس از نصب ، به صورت دوره ای مورد بررسی و تست فشار قرار گیرند تا از سالم بودن آن ها و
عملکرد مناسب در حین حادثه ، اطمینان حاصل شود. برای تست فشار سیستم لوله کشی آتش نشانی ساختمان ، عمدتا به این صورت عمل می شود که کل وسایلی که با فشار آب درگیر
لوله کشی آب و فاضلاب  هستند باید بتوانند به طور تقریبی 24 الی 48 ساعت فشار ثابت 2 بار را تحمل کنند که عمدتا برای کاهش دادن زمان تست ، از فشار بیش تری جهت بررسی تست
فشار استفاده می شود.

اتصالات به کار رفته در لوله کشی اتش نشانی

پس از آشنایی با تجهیزات به کار رفته در لوله کشی آتش نشانی شناخت نحوه اتصالات انجام شده در لوله کشی و پوشش تعبیه شده برای لوله‌های آتش نشانی در درک نحوه عکلکرد آنها

[caption id="attachment_7889" align="aligncenter" width="225"]نحوه ی لوله کشی آتش نشانی? نحوه ی لوله کشی آتش نشانی[/caption]

تاثیر بسزایی دارد. جعبه آتش نشانی یک جعبه به ابعاد استاندار متفاوت و دارای مدل های تک کابین و دوکابین می باشد که به طور کلی درون آن یک قرقره، یک سرلوله و یک حلقه شلنگ
آتش نشانی 20 لوله کشی آب و فاضلاب متری یا 25 متری قرار دارد. همچنین در برخی از مدل ها یک کپسول یا خاموش کننده قرار دارد.

انواع روش تست

سایز لوله ای که مخزن ذخیره آب آتش نشانی را پر می کند یا اندازه خود مخزن ذخیره آتش نشانی باید به اندازه ای باشد منبع ذخیره آب آتش شانی ظرف 8 ساعت پر شود. از طرف دیگر در
مواردی که استفاده ی مصرفی و استفاده برای اطفا حریق مشترک است، باید از دولوله ی خروجی در مخزن استفاده شود، به این صورت که لوله ی مخصوص مصرف باید بالا و لوله ی مخصوص
لوله کشی آب و فاضلاب  سیستم آتش نشانی باید پایین تر از آن باشد. تست لوله آتش نشانی چگونه انجام می شود

نحوه ی تست

تست و اطمینان از سلامت لوله آتش نشانی به قدری مورد اهمیت است که این تست را قبل از نصب و استفاده از لوله های آتش نشانی در کارخانه های سازنده انجام می دهند. بعد از ساخت
لوله آتش نشانی مربوطه در کارخانه، بخشی از این لوله را به صورت تصادفی جدا می کنند و آن را مورد تست فشار قرار می دهند. اغلب تست فشار لوله های آتش نشانی را به دو صورت انجام
لوله کشی آب و فاضلاب لوله کشی آتش نشانی می دهند:

 روش اول

تست لوله های آتش نشانی به این دلیل انجام می شود که بتواند میزان تحمل شلنگ لوله آتش نشانی را برآورد کند. در این صورت با اتصال یک فشار سنج به لوله آتش نشانی و گذر جریان آب
از آن می توان این تست را انجام داد. بعد از انجام هوا گیری در لوله فشار آب درون آن را به تدریج بالا می بریم. بعد از بالا رفتن فشار درونی با اعمال یک فشار بیرونی از عملکرد شلنگ به طور
لوله کشی آب و فاضلاب کامل اطمینان حاصل لوله کشی آتش نشانی می شود.

روش دوم

تست تخریب لوله آتش نشانی انجام خواهد شد. در این روش یک سمت از لوله آتش نشانی را پلمپ می کنند و از سمت دیگر آب را به درون آن هدایت می کنند. فشار آب تا زمانی بالا می رود
که لوله ترکیده و تخریب شود. لوله آتش نشانی مناسب باید بتواند تا فشار 45 بار را تحمل لوله کشی آب و فاضلاب لوله کشی آتش نشانی کند.

اجرای سیستم آتش نشانی به روش خشک (رایزر خشک آتش نشانی)

دراین سیستم از لوله های خشک استفاده می شود که آبی در آن ها وجود ندارد. این سیستم از درب ورودی بنا آغاز می شود و انشعابات آن جهت وصل کردن شیلنگ و کم و زیاد کردن فشار
آب در سایر طبقات قرار می گیرد و این امر باعث سهولت و تسریع عملیات اطفاء حریق می شود. در دو طرف جعبه آتشنشانی 4 سوراخ در بالا و پایین جعبه وجود دارد، معمولاً سوراخ بالا مربوط
لوله کشی آب و فاضلاب به سیستم آتشنشانی خشک لوله کشی آتش نشانی می باشد.

اجرای سیستم آتش نشانی به روش تر (رایزر تر آتش نشانی)

در این سیستم که از نام آن پیدا می باشد، آب همیشه در لوله ها جریان دارد.این سیستم از منبع آب ساختمان تغذیه شده وبه آب شهری متصل می باشد. به همین جهت همیشه آب در لوله ها
لوله کشی آتش نشانی منازل?وجود داشته و با باز کردن شیر ورودی به جعبه آتش نشانی و نازل سر لوله، جریان می یابد.جریان آب در این سیستم از پایین ترین طبقه ساختمان (موتور خانه) و یا طبقه بالای ساختمان (پشت
بام)، آغاز شده وبه فایر باکس یا همان جعبه یآتش نشانی وارد می شود. معمولاً از خروجی پایین جعبه آتشنشانی برای سیستم تر استفاده لوله کشی آب و فاضلاب می شود.

اجرای سیستم آتش نشانی به روش ترکیبی (خشک و تر) (رایزر ترکیبی آتش نشانی)

این سیستم رایج ترین روش مورد استفاده در اطفای حریق است که در به طور همزمان از دو سیستم خشک و تر و از یک خط لوله مشترک استفاده می شود. در ساختمان های بلند از بوستر
پمپ آتش نشانی برای تأمین فشار سیستم آتشنشانی استفاده می شود. نخستین شهر کشور که به تجهیزات و سازمان آتش‌نشانی مجهز شد، شهر تبریز بود. در حدود یکصد و پنجاه سال
لوله کشی آب و فاضلاب پیش، روسها در این شهر نخستین سازمان آتش نشانی ایران را تاسیس نمودند که برج آتش‌نشانی تبریز از یادگارهای آن دوران لوله کشی آتش نشانی است.

تاریخچه آتش نشانی در ایران

دومین و سومین واحدهای آتش نشانی رسمی در جنوب کشور و در شهرهای مسجد سلیمان و آبادان برای حفظ تأسیسات ایجاد شده در پالایشگاه آن شهرها تاسیس شد. سپس با توجه به
ایجاد زیر ساخت های اقتصادی در اقصی نقاط کشور، ایجاد واحدهای اطفایی در مناطق مختلف کشور آغاز گردید که می‌توان به احداث واحدهای آتش نشانی (اطفائیه) در بلدیه آنروز نام برد که
در قطبهای اقتصادی و صنعتی کشور ایجاد شده و بطور مثال احداث پایگاه‌هایی در تهران 1303، قزوین 1303، اهواز 1304، بندر انزلی 1305، شهر رشت 1305، مشهد مقدس 1312، شهر زنجان
1327، شهر اصفهان 1328 و شهر شیراز 1329 نام برد.

لوله کشی آتش نشانی چیست

در تهران نیز اولین‌بار، یک ژنرال روس در محل سه‌راه امین‌حضور، اقدام به تاسیس اولین ایستگاه آتش‌نشانی نمود و بعدها با گسترش همین واحد و انتقال آن به چهارراه حسن‌آباد، واحد اطفائیه
بلدیه تاسیس گردید. به تدریج با افزایش نیازهای شهر تهران این واحد به دو ایستگاه تهران و شمیرانات توسعه پیدا کرد. در سال 1326 این ایستگاه‌ها به پنج ایستگاه افزایش یافت[6][7] و امروزه
لوله کشی آب و فاضلاب  تعداد ایستگاه‌های حریق تهران در حال رسیدن به 125 مورد لوله کشی آتش نشانی است.

لوله کشی آتش نشانی باید چگونه باشد

با توجه به آمارهای حریق و حوادث، تعداد مصدومین و فوت شدگان مأموران آتش‌نشان در طی سالیان اخیر نگران‌کننده است چرا که آتش نشانان در محیط‌های پر مخاطره‌آمیز و از جمله انفجارات
به امدادرسانی و عملیات می‌پردازند، لذا آسیب‌پذیری آنان در حد بالایی است. علاوه بر این، عوارض و مخاطرات شغلی در حرفه آتش‌نشانی با بروز و تشدید انواع بیماری‌های جسمی و روانی
جلوه می‌کند. بر این اساس مهم‌ترین وظیفه آتش نشانان شامل آماده باش شبانه‌روزی برای شرکت در حوادثی که جان انسان در خطر لوله کشی آتش نشانی  باشد،

سگ های فعال در آتش نشانی

انجام عملیات نجات و امداد در حوادثی که جان حیوانی در خطر باشد، شرکت فعال در حوادث طبیعی به منظور یاری رساندن به هموطنان، اداره کردن و مهار آتش‌سوزی‌ها در صنایع و اماکن
مختلف، بررسی علل حریق و حوادث در شرایط محیطی متفاوت و همراه با مخاطرات گوناگون می‌شود. به این ترتیب آتش نشانان در هر مأموریت به‌طور معمول در معرض چندین عوارض از
لوله کشی آب و فاضلاب فیزیکی در حین انجام وظیفه، عوارض ناشی از دریافت پرتوهای یونساز و تشعشعات رادیواکتیویته قرار لوله کشی آتش نشانی می‌گیرند.

لوله کشی آتش نشانی

علاوه بر این، آتش نشانان در هنگام انجام عملیات نجات و امداد در معرض عوارضی نظیر رویت صحنه‌های دلخراش و تألم آور، عوارض ناشی از وقوع انفجار در صحنه حادثه، عوارض ناشی از
مسائل ارگونومی وسایل و تجهیزات و ماشین آلات، عوارض ناشی از انجام خدمت به صورت شیفتی، عوارض ناشی از عدم تغذیه صحیح و متناسب با حرفه، عوارض ناشی از استرس پس از
لوله کشی آب و فاضلاب  حادثه، عوارض ناشی از کار کردن در محیط‌های آلوده، عوارض ناشی از کار کردن در محیط‌های مرطوب نیز قرار لوله کشی گاز لوله کشی آتش نشانی می‌گیرند.

قیمت لوله کشی آتش نشانی

براساس آمار سال‌های 76 تا 81 در رابطه با خسارات جانی و مصدومین ناشی از شرکت در عملیات آتش‌نشانی، بیشترین مصدوم ناشی از شرکت در عملیات حریق و نجات مربوط به سال 81
با تعداد 63 مصدوم حریق و 12 مصدوم نجات بوده‌است؛ بنابراین گزارش، وجود فاکتورهایی شامل سرو صدا، محیط عفونت زا و آلوده، مواد شیمیایی و گازهای سمی، مواد رادیواکتیو، کار در محیط
لوله کشی آب و فاضلاب نامساعد از مهم‌ترین عواملی است که شرایط محیط کار آتش نشانان را از حالت عادی خارج لوله کشی گاز لوله کشی آتش نشانی می‌کند.

ضوابط لوله کشی آتش نشانی

بر این اساس، مقایسه فاکتورها و عوامل زیان‌آور در محیط کار با شرایط ویژه شغل آتش‌نشانی گواه آن است که کلیه فاکتورها و عوامل مذکور در حرفه آتش‌نشانی وجود داشته ضمن اینکه
فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که در قوانین موضوعه لحاظ نشده‌است لذا یک آتش‌نشان در هر حادثه حداقل 10 مورد از عوامل زیان‌آور را لمس می‌کند همچنین آتش‌نشان در طول خدمت
لوله کشی آب و فاضلاب با تمامی فاکتورهای زیان‌آور در صحنه‌های عملیات و امدادرسانی لوله کشی گاز مواجه لوله کشی آتش نشانی است

لوله کشی روکار آتش نشانی

آن روز، ذهن امیرکبیر،مدتی طولانی با موضوع گزارشی که خوانده بود، درگیری داشت و برای حل مشکل از هر راهی وارد می شد، به بن بست می رسید و هر بار به خود می گفت: کاری
نمی توان کرد. هیچ قانون و قاعده ای وجود ندارد که بر اساس آن بتواند قهوه چی متخلف را مورد بازخواست قرار داد یا از این کار خطرناک منع کرد. تازه، اگر هم قانونی وجود داشت، با یک گل
لوله کشی آب و فاضلاب بهار نمی شد. به فرض هم که با میرزا احمد برخورد شود، او تنها آدم متخلف نیست و نمی توان بالای سر یکایک مردم مراقب گماشت تا مرتکب چنین تخلفی لوله
کشی گاز نشوند.

نمونه نقشه لوله کشی آتش نشانی

اما ناگهان، جرقه ای ذهنشرا روشن کردیک کار می توان انجام داد... کاری که گذشتگان غفلت کرده و هیچ وقت انجام نداده اند. باید فهم مردمی را که به دلیل جهل یا غرض فرمانروایان همیشه
در بی خبری نگه داشته شده اند،بالا برد تا خودشان بتوانند نفع و ضرر را تشخیصبدهند و از اقدام به کارهایی که به صلاحشان نیست، خودداری کنند و چنین کاری، فقط از دو طریق امکان پذیر است
لوله کشی آب و فاضلاب : اول احداث مدرسه در همه جای کشور و بعد انتشار روزنامه ای که از طریق آن بتوان در زمین? مسایل مختلف، مردم را آگاه و به آن ها اطلاع رسانی لوله کشی گاز کرد.

طراحی لوله کشی آتش نشانی ساختمان

دقیقاً از همان روز، امیرکبیر به فکر اجرای سریع اندیشه هایی افتاد که از مدت ها پیش در ذهن داشت و به همت او در سال 1230 شمسی، ابتدا یک کارخان? کاغذ سازی در شمال شرقی تهران تأسیس شد و کاغذ های تحریری مرغوبی از آن بیرون آمد که به کاغذ امیری شهرت یافت و وقتی خیالش از بابت تأمین کاغذ راحت شد، به موازات فعالیت کارخان? کاغذسازی، دستور به انتشار
روزنام? وقایع اتفاقیه داد و از بین افراد صاحب صلاحیتی که می شناخت، میرزا جبار تذکره چی را به عنوان مدیر روزنامه تعیین لوله کشی گاز لوله کشی آتش نشانی کرد

قیمت اجرای لوله کشی آتش نشانی

کار مباشرت ترجم? روزنامه را به برجیس صاحب داد و سپس در روز پنجم ربیع الاول 1268 (دیماه 1231 ) در بخش شمالی ارگ شاهی و در محلی که سابقاً سربازخانه بود، مدرسه دارالفنون را
تحت مدیریت محمدعلی خان شیرازی (وزیر خارجه) افتتاح کرد و تصمیم گرفت از دانش آموختگان آن مدرسه برای تأمین معلم بقیه مدارس کشور استفاده لوله کشی گاز کند.

تأسیس اولین آتشنشانی

امیرکبیر، که برنامه های اصلاحی متعددی برای سیمای کشور داشت و بر اساس دیده ها و شنیده هایش از زندگی مردم کشورهای دیگر وبیش از همه بر اساس مطالعات و اندیشه هایشعلاقمند
قیمت لوله کشی آتش نشانی?بود طرحی نو دراندازد و به عقب ماندگی دیرین? کشور خاتمه دهد، نخستین کسی بود که تصمیم گرفت به موازات آگاه ساختن مردم نسبت به خطرات آتش، نهادی هم برای مقابله با حریق در
لوله کشی گاز قصد الگو برداری از اقدامات انجام شده در آن شهر و تعمیم آتش نشانی در سطح کشور را داشت.

سازمان آتش نشانی چه کاری انجام می‌دهد؟

برای آشنایی با تاریخچه آتش نشانی ابتدا باید بدانیم سازمان آتش نشانی چه وظایفی دارد و در چه مواقعی به کمک مردم می‌آید. خدماتی که آتش نشانان در اخیار مردم قرار می‌دهند شامل
لوله کشی گاز  موارد زیر است.

  1. مقابله با هرگونه آتش‌سوزی لوله کشی آتش نشانی
  2. نجات محبوس شدگان در زیر آوار ساختمان، خودروی تصادفی، آسانسور و…
  3. مقابله و پیشگیری از سقوط اجسام و درخت از ارتفاع و احتمال خطر برای شهروندان لوله کشی آتش نشانی
  4. نجات سقوط کنندگان در چاه، کانال آب، رودخانه، سد، استخر و…
  5. مقابله با حیوانات وحشی و موذی
  6. نجات مصدومین حوادث چرخ گوشت، حلقه‌های فلزی، تسمه نقاله، دستگاه‌های برش و کارخانه‌ای لوله کشی آتش نشانی
  7. کلیه موارد دیگری که در آن جان و مال شهروندان در معرض خطر باشد لوله کشی آتش نشانی
  8. پیشگیری از وقوع آتش سوزی در کلیه تصرفات شهری لوله کشی آتش نشانی
  9. مقابله با حوادث مواد شیمیایی خطرناک لوله کشی آتش نشانی

شکل گیری اولیه آتش‌نشانی ( تاریخچه آتش نشانی )

دومین و سومین واحد آتش‌نشانی کشور، باتوجه به ضرورت حفظ چاه‌های نفت مسجد سلیمان وپالایشگاه آبادان، ‌توسط دولت انگلستان درخوزستان تأسیس شد و چون بعد از شهادت امیرکبیر
دربهمن ماه 1231 جانشینان وی، نه تنها دنباله‌اندیشه‌هایش را نگرفتند، ‌بلکه کوشیدند تا برخی از اقدامات او را نیز خنثی کنند، اقدام دیگری دراین زمینه صورت نگرفت و تفکر تأسیس نهادی برای
لوله کشی گاز اقامت وی درشهر” حاجی طرخان ” روسیه، وقتی دسته‌ای از آتش‌نشان‌های آن شهر مانوری درحضورش برگزار لوله کشی آتش نشانی کردند

?