سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سررسید تبلیغاتی

سررسید و سالنامه را به طرق مختلفی میتوان تعریف کرد. اگر بخواهیم تعریفی از سررسید یا سالنامه داشته باشیم میتوان گفت که :

سررسید و سالنامه کتابچه ای میباشد که دارای تقویم سال جاری به همراه اطلاعاتی از روزهای خاص سال که غالبا در انتهای آن می آید، میباشد. سررسید یا سالنامه را میتوان دفترچه یادداشتی روزانه تصورکرد که کار های روزانه خود را یادداشت برداری میکنیم. استفاده از سررسید در طول سال آن را تبدیل به یکی از دفترچه های محبوب میان مردم علی الخصوص دانش آموزان و دانشجویان کرده است. کاربرد گسترده آن باعث میشود سررسید به یک سیستم تبلیغاتی کلاسیک تبدیل شود. بخاطر همین کاربرد بالای سررسید ، این محصول را میتوان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در نظر گرفت. بیشتر شرکت ها و مجموعه های بزرگ اغلب برای اقدامات تبلیغاتی خود هزینه ای مستقل برای چاپ سررسید و سالنامه کنار میگذارند. میتوان گفت بیشترین مشتریان و مخاطبان سررسید های تبلیغاتی ، شرکت های بزرگ و کوچک صنعتی میباشند که برای معرفی خدمات و کالا خود استفاده میکنند و در همایش ها و سمینار ها به مشتریان و نمایندگان خود و همکاران و ... اهدا میکنند.

هدایای تبلیغاتی | هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

چاپ سررسید و سالنامه اختصاصی 1400در هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

 

همانطور که میدانید هزینه برای بدست آوردن یک مشتری جدید 10 برابر بیشتر از نگهداشتن مشتریان قدیمی است. مدیران و صاحبین کسب و کار همه برنامه های خود را برای حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید می چیننند. در این بین در اواخر سال از سررسید تبلیغاتی برای تشکر از کارمندان و مشتریان برای حسن انتخابشان استفاده می کنند. استفاده از سررسید نتنها باعث دلگرمی کارمندان و مشتریان از اینکه به یادشان بودید می‌شود بلکه موجب یادآوری برای خرید از دوباره از شما هم خواهد شد.

شما می توانید با چاپ اختصاصی روی سالنامه و یا چاپ طلاکوب یا تفره کوب و داغی لوگو روی سررسید در تعداد کم، برند خود را در ذهن آنها یادآوری کنید. شما نسبت به کسب و کارتان و مشتریان هدفتان میتوانید از انواع سررسید ها که از جمله آن میتوان به سررسید وزیری، اروپایی، جیر ، گالینگور، ترمو اشاره کرد، انتخاب کرده و در کمترین زمان تولید و به مشتریان خود عرضه کنید. در مقاله زیر شمارا با انواع سالنامه ها و اجزا و عواملی که روی قیمت نهایی آن تاثیر دارد آشنا میکنیم و در نهایت میتوانید با مشاورین ما تماس گرفته و به صورت رایگان از خدمات مشاوره ما استفاده کنید.

هنگامی که به پایان سال نزدیک میشویم یکی از مهمترین دغدغه های کارفرما ها و مدیران، خرید سررسید و سالنامه اختصاصی و توزیع آن میان همکاران و مشتریان میباشد. یافتن بهترین تولید کننده سررسید تبلیغاتی تبدیل به یک دغدغه بزرگ شده است. مدیران، قبل از اقدام به سفارش سررسید سوالاتی در ذهن خود دارند نظیر:

مدت زمان چاپ سررسید ؟

چاپ سررسید غالبا در پایان سال انجام میشود در این مرحله از زمان ، اکثر فروشگاه ها دارای فرم های آماده سالنامه و سررسید میباشند و فقط صفحات یا همان لت اختصاصی را چاپ میکنند و داخل سررسید قرار میدهند و سپس آن را صحافی میکنند.

قیمت سررسید غالبا از چند شروع میشود ؟

قیمت سررسید و سالنامه ، سالانه به نسبت به نوسانات دلار دچار تغییر چشمگیری میشود. این تغییرات به عواملی نظیر قیمت کاغذ و جلد آن و نوع چاپی که میزنند بر روی قیمت تمام شده و نهایی تاثیر میگذارند. هر چه قدر کیفیت آن ها بهتر ، قیمت سررسید به همان نسبت بیشتر می شود.

از مهمترین مزایای سررسید تبلیغاتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

سالنامه‌ها را میتوان یکی از مهمترین و بهترین ابزارها برای تبلیغ برند و در نهایت فروش بیشتر شما نامید که میتوان آن را بعنوان هدیه در شروع سال جدید به مشتریان یا دوستان یا کارمندان خود داده و اگر طراحی جالبی داشته باشد در ذهن و خاطره آنها جاودانه شوید. سالنامه‌ها برای مشتریان شما نتنها می تواند خاطره انگیز باشد بلکه کاربردهای بسیار زیادی هم برای آنها به ارمغان می آورد. مثلا مشتریان شما در طول سال اطلاعات مهم و برنامه های مهم خود را در سالنامه سال جدید یادداشت می کنند و از آن برای روزهای بعد استفاده خواهند کرد.  به دلیل کاربردی بودن سررسید و مدت زمان استفاده طولانی (یک سال) از آن ، این یک محصول تبلیغاتی مفیدی تلقی میشود. سررسید را براساس عمومی یا اختصاصی بودن آن ، نوع جلد و صحافی و سایز سالنامه و حتی صفحات داخلی دسته بندی کرد.

چاپ طلاکوب بر روی سررسید تبلیغاتی | هدایای تبلیغاتی بهارگیفت

IFrame

 

روش لیزر به صورت مستقیم : برای حک لوگو روی جلد سالنامه بایستی به این نکته توجه کرد که حک لیزر روی هر نوع جلدسررسیدی مناسب نیست. در این روش با کمک دستگاه لیزر روی جلد سالنامه حرارت ایجاد شده و سطح جلد را سوزانده و لوگو مشتری را بافت جلد اجرا میکند. یکی از بهترین نوع جلد ها برای لیزر به صورت مستقیم، جنس جیر است چون طرح لیزر شده به خوبی تغییر رنگ داده و زیبایی خاصی به جلد میدهد. دستگاهی که لیزر را انجام میدهد بایستی از لحاظ فنی تنظیم شود و علاوه بر این بایستی زمان و دقت و ظرافت انجام کار هم بایستی مورد توجه قرارگیرد.

سایزهای متداول سررسید‌ها چه سایزهایی می‌باشد؟

 

چرم دوزی در تولید سررسید و تقویم رومیزی چه کاربردهایی دارد؟

چرم در صنعت صحافی هم بسیار کاربرد داشته و میتوان گفت به این صنعت اعتبار و ارزش میدهد. سررسید ها و تقویم های جنس چرم به دلیل قیمت بالایی که دارند غالبا مشتریان خاص خود را دارند و این خاصیت چرم هست که به بینظیر شدن و خاص شدن کار صحافان کمک میکند. اما چگونه میتوان این نوع صحافی چرمی را در اختیار همه عموم مردم با درآمد های مختلف قرارداد؟ به همین خاطر از طرح چرم استفاده میشود و در میان صحافان به گالینگور معروف است. در مرحله اجرایی تبلیغات قسمتی از کارها به کارگاه ساخت سررسید و تقویم رومیزی مون محول میشود که به آن کارگاه صحافی میگویند و سررسیدها از لحاظ نوع صفحات داخلی به سررسید های یک روزه و دوروزه تقسیم بندی میشوند و تقسیم بندی دیگر این است که سررسید فنری یا سررسید دوختی و سپس بعد از ساخت اسکلت سررسید بایستی آن ها را جلد کرد

برای تولید سالنامه ارزان باید به چه معیارهایی توجه داشت ؟

قیمت سالنامه 99

برای تولید سالنامه ارزان باید به چه معیارهایی توجه داشت ؟

در بخش تولید سالنامه ارزان بسیاری از معیار ها اهمیت دارد از جمله انتخاب جلد مناسب، کیفیت برگه ها، صحافی سالنامه و غیره. ما در سایت خود مکانی برای فروش سالنامه را برای شما راه اندازی کرده ایم تا در کمترین زمان ممکن بهترین و با کیفیت ترین سررسید را انتخاب کنید. طراحی زیبا و منحصر به فرد سالنامه یکی از خدمات دیگر ما است، به این صورت که شما می توانید از بین طرح های متنوع ارائه شده توسط سایت ما انتخاب کنید.

مهمترین قسمت در تولید سررسید تبلیغاتی، صحافی سالنامه است که مجموعه هدایای تبلیغاتی بهارگیفت در روند صحافی از اجناس مرغوب و با کیفیت استفاده میکند.

 

 

 

بزرگترین فروشگاه فروش سالنامه کجاست ؟

سایت ما یکی از مراکز فروش سالنامه در ایران است و تضمین کیفیت را خواهیم داد. هم چنین از نظر اقتصادی قیمت سالنامه‌ها بسیار مناسب است. چون فروش ما به صورت کلی و فروش عمده است، سالنامه با قیمت ارزان در سایت ما موجود است و شما می توانید با مراجعه به قسمت مربوطه از انواع سالنامه‌های ما دیدن فرمایید. همچنین تنوع در جلدها به شما این امکان را می دهد تا انتخاب های بیشتری در خرید سررسید داشته باشید. از نظر بسته بندی نیز ما بسیار تلاش کرده ایم تا سالنامه ها از بسته بندی های شکیل و زیبا استفاده شوند که مورد پسند خریداران عزیز قرار بگیرد. امیدواریم تا بتوانیم در این مرکز فروش سالنامه اجناس مورد پسند شما را در آینده فراهم کرده تا با تنوعی که ایجاد می شود باعث شویم تا قدرت انتخاب سالنامه شما بالا رود.

 

 

 

یک سررسید حرفه ای شامل چه بخش‌هایی است ؟

همانطور که گفته شد سالنامه یک دفترچه یادداشت روزانه تاریخ‌دار محسوب می‌شود که در زمینه برنامه‌ریزی روزانه کاربردهای زیادی دارد. اصولا سررسیدهای حرفه‌ای دارای 3 بخش هستند. مقدمه، صفحات داخلی و بخش پایانی سه قسمت تشکیل‌دهنده سالنامه هستند.

بخش مقدمه سالنامه : در بخش ابتدایی سالنامه که مقدمه نامیده میشود دارای تصاویر مختلفی از بهار، طبیعت، نوروز به چشم میخورد. صفحه ای هم نیز برای پرکردن اطلاعات شخصی دارنده سالنامه در این بخش گنجانیده میشود. صفحات داخلی سالنامه همان صفحات یادداشت روزانه تاریخ دار میباشد. بخش پایانی نیز شامل صفحاتی است که در آن صفحاتی وجود دارد که اطلاعات مهندسی یا برگه هایی برای یادداشت تلفن و حتی مشاهده تلفن های ضروری مثل اورژانس و آتش نشانی و پلیس و … مشاهده میشود.

صفحات داخلی سالنامه : صفحات داخلی سالنامه همان صفحات تاریخ‌داری هستند که فضایی برای یادداشت‌های مربوط به فعالیت‌های روزانه در آن‌ها وجود دارد. همچنین در انتهای صفحات داخلی مناسبت‌های روزانه درج شده‌اند.

بخش پایانی سالنامه : در بخش پایانی سالنامه ها مواردی از جمله اطلاعات مهندسی، تلفن‌های ضروری و صفحاتی برای یادداشت شماره تلفن وجود دارد.

 

سررسیدتبلیغاتی

هزینه چاپ سررسید اختصاصی چقدر است ؟

اگر شما بودجه کمی برای تبلیغات به ویژه سررسید تبلیغاتی دارید، یا بایستی از تعداد تیراژ کم کنید یا بودجه خود را افزایش دهید یا در کل به فکر سفارش سالنامه نباشید، زیرا استفاده از سالنامه تبلیغاتی بی کیفیت برند شما را زیر سوال میبرد. برخی موسسات صرفا فقط میخواهند یک هدیه ای از طرف مجموعه شان به مشتریان و همکاران اعطا شود و اصلا به فکر کیفیت نیستن مثلا سالنامه ای که دارای برگه های بیکیفیت کاهی یا جلدی نامناسب داشته باشد، ماحصل آن چیزی جز ناکامی و بازخورد منفی نیست و این اقدام باعث جذب مشتریان نمیشوند و فقط سبب ساز مخارج تبلیغات بیهوده برای آن مجموعه میشود. این عمل کسب و کارها نه تنها باعث ارتقای فروش و جذب مشتری نمیشود بلکه باعث افزایش هزینه ها میشود. در نتیجه برای ایجاد یک تبلیغ هدفمند بایس نکاتی را درنظر بگیرید به عنوان مثال بکارگیری از جلد های با کیفیت و برگه های گراماژ بالا و نگارش زیبا باعث نتیجه دهی تبلیغات و در نهایت رونق کسب و کارتان میشود. در کنار سررسید تبلیغاتی میتوانید از هدایای تبلیغاتی دیگری در قالب یک ست مدیریتی شامل خودکار تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی و … از سایت هدایای تبلیغاتی بهارگیفت به صورت اختصاصی و طبق سلیقه خود سفارش دهید.

باید دقت داشته باشید که در زمینه چاپ سررسیدهای به نوع جلد سررسید، نوع صحافی، رنگ و مدل و سایز آن و تک رنگ یا چند رنگ بودن برگه های داخلی آن توجه کنید. اگر شما صاحب یک شرکت، سازمان، کسب و کار یا برند خاصی هستید و قصد دارید از سررسیدهای تبلیغاتی برای معرفی خود در میان مشتریان استفاده نمایید، بهتر است حتما با توجه به سلایق مشتریان خود در تمامی موارد فوق انتخاب مناسبی داشته باشید.

IFrame

چاپ طلاکوب یا نقره کوب روی سررسید یا سالنامه چگونه انجام می شود؟

اغلب برای مشتریانی که قصد دارند سالنامه در تعداد کم تهیه کنند، خرید سررسید در تعداد کم و چاپ طلاکوب روی جلد آن پیشنهاد خوبی است. می توان سالنامه در تعداد کم را خریداری کرد و بر روی آن چاپ طلاکوب را پیاده سازی کرد. برای چاپ طلاکوب یا نقره کوب بر روی سررسید ابتدا باید از طرح مورد نظر کلیشه تهیه کرد، پس از تهیه کلیشه ، کلیشه روی دستگاه طلاکوب بسته و بر روی سررسید به صورت داغی کوب یا طلاکوب یا نقره کوب عملیات چاپ انجام می شود. این پیشنهاد می تواند برای شرکت هایی که قصد دارند سررسید ارزان در تعداد کم را سفارش دهند، انتخاب مناسبی باشد.

 

 

 

صحافی سررسید به چه صورت انجام می شود؟

سالنامه با توجه به نوع صفحات داخلی و جلد آن میتواند صحافی های مختلفی نیز داشته باشد که از این میان می توان به سالنامه با صحافی ته دوخت (صحافی دوختی )، صحافی فنردوبل یا صحافی فنر مارپیچ کلاسوری اشاره کرد. سالنامه های تبلیغاتی بر اساس روز و هفته ترتیب بندی می شوند و کیفیت و روز و سایز آنها نسبت به آن تعیین می گردد. سایزهای استاندارد سالنامه اغلب برای کمتر شدن باطله چاپی و کاهش قیمت کاغذ مصرفی انتخاب می شوند و دلیلی دیگر حمل راحت آن در جیب و کیف مخاطبین ما می باشد. در زمان تولید سالنامه به اندازه های متعارف کاغذ هم توجه ویژه ای می شود و برای داشتن سالنامه حرفه ای و با کیفیت سعی می شود از کاغذ‌های با کیفیت بازار برای تولید سررسید استفاده شود.

 

بهترین زمان برای سفارش و چاپ سررسید سال 1400 چه زمانی است ؟

هر چه به روزهای پایانی و به ویژه به نوروز 1400 نزدیک میشویم با توجه به رسم و رسومات سال نو و نوروز در کشورمان ارائه هدیه در میان کسب و کار ها نیز همانند هدیه دادن به خانواده رواج پیدا کرده است. مجموعه ها چه کسب و کار های کوچک چه کسب و کار های بزرگ در پایان سال به همکاران ، مشتریان و نمایندگان فروش هدیه میدهند. گزینه های بسیاری برای ارائه هدیه تبلیغاتی وجود دارد ولی سررسید تبلیغاتی در نزدیک سال نو یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین کالا به شمار میآید که میتوانید برند و لوگو و نام شرکت خود را بر روی جلد و صفحات آن چاپ کنید و در طول یکسال جلو چشم مخاطب قرار میگیرد.

 

آیا به فکر چاپ سررسید اختصاصی 1400 هستید ؟

انتخاب بهترین چاپخانه چاپ سررسید اختصاصی 99 دشوار است زیرا کیفیت سالنامه به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله نوع کاغذ، نوع صحافی، نوع چسب، جنس جلد سررسید و بقیه مواد اولیه تشکیل دهنده آن. شما بهتر است نمونه کار‌های شرکتی که میخواهید تولید سررسید را به آن بسپارید را از نزدیک ببینید و یا در مورد جنس و مراحل تولید آنها کمی تحقیق کنید تا بتوانید به اطمینان کامل در مورد با کیفیت بودن سالنامه اختصاصی تان برسید.

اگر تصمیم به چاپ سررسید برای شرکت یا کسب و کار خود دارید بهتر است آن را به روزهای پایانی سال موکول نکنید. چرا که به علت تقاضای بالای این هدیه تبلیغاتی در اواخر هرسال، ممکن است شرکت های تولید کننده سررسید اختصاصی نتوانند سفارش شما را به موقع آماده کنند و یا به علت فرصت کم، چاپ سالنامه را با کیفیت دلخواه شما انجام ندهند. یا اگر شما سالنامه آماده را انتخاب می‌کنید ممکن است در اواخر سال با تنوع پایین تری روبرو شوید و مجبور باشید به علت کافی نبودن وقت یکی از همان نمونه های موجود که باقی مانده را انتخاب کنید. بهترین زمان برای چاپ سالنامه تبلیغاتی حداقل 4 ماه جلوتر از آغاز سال جدید است.

بی تجربگی در انتخاب تولید کننده خوب مشکلات زیادی برای شرکت ها به وجود میآورند ازجمله بیکیفیت بودن سررسید تبلیغاتی، عدم تطابق سالنامه ای که سفارش داده بودید و سالنامه ای که دریافت کردید و … برای پیشگیری از بروز این گونه مشکلات ، حتما قبل از انتخاب مجموعه ای که کار تبلیغاتی خود را به آن میسپارید، از نمونه کار ها دیدن فرمایید و مشاوره بگیرید و مجموعه ای را انتخاب کنید که صفر تا صد کار را با اطمینان کامل به آن بسپارید. یک نکته مهم را در نظر بگیرید که چاپ سررسید اختصاصی را به لحظه نود و ماه آخر و اسفند موکول نکنید.